noa was gister jarig en uitgerekend op haar verjaardag valt ze keihard! ze was lekker aan het spelen en aan het rondlopen langs de tafel en in 1 x gleed ze uit en knalde zo met haar mond op de tafel. ik vond het zo erg ze huilde ze hard en het begon ook nog eens te bloeden . het bloed leek natuurlijk veel erger omdat het uit haar mond kwam samen met kwijl. ze had een stukje tandvlees boven haar tandje gescheurd gelukkig was er niets met haar tandjes aan de hand. haar jurkje zaten zelfs de druppels bloed op . we hebben er gelijk een koude doek op gedaan en haar getroost toen ze stil was was het tijd voor haar broodje gelukkig at ze die vrolijk op en ging daarnaar slapen. s'middags kwam de visite en was alles weer koek en ei . ik moet zeggen ik was wel erg geschrokken en heb zelf ook even een traantje gelaten.
Logisch dat je geschrokken was! Dat is iets waar ik al vanaf het begin dat hij langs de tafel liep bang voor was! Dat hij met zijn gezicht op de tafel zou vallen (of op de rand) Tot nu toe elke keer geluk gehad! Gelukkig hoef ik nu hij rondloopt niet meer zo erop te letten... Maar ik zat altijd achter hem zodra hij richting tafel liep of langs de tafel liep!
Ach wat sneu. precies op haar verjaardag! Hier pakte Yara (ondanks dat ik dacht dat ik heel goed oplette, domme mama) recht in haar brandende kaarsje...zo sneu! Ze moest ook even huilen maar met een hapje slagroomtaart was het zo weer over gelukkig. Hopelijk was t verder wel geslaagd!