Snoozebaby wikkeldeken... Te warm in zomer, of niet?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door chantal1985, 28 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Hoi allen,

Ik beval eind juni en ben op zoek naar een wikkeldeken. Nu viel m'n oog op de Snoozebaby. Wie kan mij vertellen of deze te warm is, of dat dat wel kan? Of wellicht weten jullie een andere wikkeldeken die beter geschikt is?

Alvast bedankt!

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hij is super!!! ik heb hem gekregen bij de geboorte van ons zoontje (juni) en hem veel gebruikt. Hij is heel zacht, niet dik en handig.
    Er zitten gaten in zodat je hem makkelijk kunt gebruiken in de maxi cosi.

3. cle23

cle23 Actief lid

10 dec 2008
    420
    0
    0
    ik heb m ook en ik ga eind mei bevallen. in ieder geval al handig als dekentje in de maxicosi. zonder deken gaan ze in de warmte nogal zweten in dat ding. ik zou m gewoon kopen. ik zag m op www.geboortewinkel.nl in de sale afdeling staan. wellicht dat je m daar kunt kopen...

4. chantal1985

Bedankt beiden! En Cle23, bedankt voor de sale-tip!

5. Trees

Trees Niet meer actief

Superdeken en mijn dochter is van eind juni. Hier veel gebruikt in de zomer.

6. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Wat blijft dit dekentje lekker zacht! Ook na tig keer wassen.
    Hier kindje geboren met hittegolf en dekentje veel gebruikt (ze had het koud, heel gek maar waar).
    Later veel gebruikt als soort van inbakerdoek en voor het consultatiebureau gebruik ik het nog steeds.

7. koala28

koala28 Niet meer actief

Hij was van de week in de verkoop bij Vente-exclusive.com. Alles van Snooze-baby met korting (heb zelf een aantal dingen besteld).
    Weet niet of je dat kent.
    Ik zit nu te wachten tot ze weer een Koeka verkoop hebben. Scheelt altijd toch weer.

Zelf ken ik het Snooze Baby dekentje niet. Ik heb wel zitten te dubben om 'm te bestellen maar toch maar niet gedaan.

8. chantal1985

Nee, ken ik niet... En ik zie dat je uitgenodigd moet zijn, hmm.

9. chantal1985

Bedankt allen! Ik ga 'm idd maar eens kopen. Hij klinkt echt superhandig.

10. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Ik heb m besteld bij geboortewinkel, ben benieuwd wanneer ik m binnenkrijg!

11. koala28

koala28 Niet meer actief

Hoeft niet. Je kunt jezelf aanmelden en dan krijg je na een tijdje ineens bericht met inlogcode (heb ik toen ook gedaan).
    Als je uitgenodigd wilt worden, dan kan ik je wel uitnodigen. Laat maar weten als je wilt.

12. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ik heb 'm ook besteld :D

13. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    ik heb de Snooze baby trendy wrapping in hippo grey net binnen gekregen. Had hem besteld bij KidsFavorites.nl ( nu geen verzendkosten) en wat een super deken, heerlijk zacht en van organisch katoen aan de binnenkant dus kan zomer en winter!

Deel Deze Pagina