Innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sannie74, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie74

sannie74 Lid

16 nov 2010
    14
    0
    0
    Overijssel
    #1 sannie74, 19 nov 2010
    Laatst bewerkt: 19 nov 2010
    Ik zit tegen mijn NOD aan... heb steeds het gevoel eerdaags mijn menstrautie te gaan krijgen maar zoals ik hier kan lezen... je lichaam kan je goed voor de gek houden dus we houden ons rustig :D

Maarrr ik lig de laatste dagen op bed met ineens ongi buikpijn en vanmorgen had ik ineens een felle steek aan de linkerkant die doortrok naar mijn been... echt fel maar heel even... net zenuwpijn in me been ofzo... kan dit een innesteling zijn? Met het naar de wc gaan had ik wat rozig met het afvegen maar als ik ongi moet worden is het vaak eerst wat bruinig...

Pfff twijfel nu wel hoor...

Kan het niet geloven en hou me eraan vast dat ik maandag lang en breed ongesteld ben!!! Maar die symtomen maken me wel onzeker.... wachten duurt lang!

Zo maar even werken :) Goede afleiding haha

2. Female

Female Niet meer actief

Hey sannie,

Het blijft gissen he ;)
    Je voelt van alles...
    Nog heeel even geduld en dan weet je meer.
    Wil je een dezer dagen al een testje wagen of wacht je nog?
    Spannend he! Ik duim iig voor je!

3. Loes1983

Loes1983 Actief lid

29 okt 2010
    426
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Ik zit ongeveer 7 dagen na mijn ovulatie en breng vanaf vanochtend mijn tijd grotendeels op het toilet door, heb continue het idee dat ik moet plassen.... heel irritant.
    Afgelopen dagen wat afscheiding gehad en wat steken in mijn buik.
    Zijn dit ook verschijnselen....

spannend he!!!

xxx

4. sannie74

sannie74 Lid

16 nov 2010
    14
    0
    0
    Overijssel
    Heb al een paar keer vandaag erop gelet maar alles is weer gewoon normaal... wel gevoel dat ik ongi moet worden... vanmiddag met werken beetje duizelig/misselijk met vlagen maar ben goed verkouden ook dus ja... maak er wat van zou ik zeggen haha... er is niks op te zeggen ... het is gewoon afwachten, voelt wel alsof ik ongi moet gaan worden...

Deel Deze Pagina