soort vliesjes in urine

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Brig22, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

ik ben nu verder dan de vorige zwangerschap (die helaas al eindigde na 4 weken en een paar dagen). SInds gister.. heb me opgegeven voor MOeder voor MOeders, en moest urine opvangen, nu heb ik ietsje teveel mijn urine er nog uit geperst want ik was vergeten wat urine te bewaren, en kreeg ik wat last van mijn rechterzij. T was over maar begint nu weer en heb nu wat wittige vliesjes in mijn urine zitten...:( Kan dit kwaad????? Wie heeft hier ook ervaring mee?

Hoor het heel graag

Groetjes

2. Trees

Trees Niet meer actief

Je plast meer eiwit uit als je zwanger bent en dat ziet eruit als witte vliesjes. Ik heb ook vliesjes in mijn plas :p. Het kan ook een symptoom van blaasontsteking, dus als je last hebt van plassen of je zorgen maakt, kun je voor de zekerheid even je urine laten testen.

3. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trees, bedankt! je wilt niet weten hoe je me geruststelt op dit moment:D!
    Ik kijk het ffies aan anders laat ik t idd ff testen.. drink wel veel water.. dat helpt wel vaak. heb heel vaak bl. ontsteking gehad vroeger. Mag je eig Cranberry pillen nemen?

4. Trees

Trees Niet meer actief

Fijn dat ik je gerust heb weten te stellen. Het is in ieder geval geen teken van een naderende miskraam! Ik gok dat je gezien je voorgeschiedenis daar erg bang voor bent. Ik heb het deze zwangerschap ook heel erg en alles gaat goed, in tegenstelling tot de vorige zwangerschappen.

Geen idee of je cranberry mag. Staat het niet in de gebruiksaanwijzing? Ben zelf ook zeer ervaren in blaasontstekingen en neem dan een glas water met heel veel citroensap, want de zuurte doodt de bacterieen in de blaas. Is wel vies ;)....

Succes met je zwangerschap en ik hoop dat je snel een mooie echo mag krijgen!

5. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Trees,

je hebt t goed.. ik ben idd een beetje onzker door de voorgeschiedenis:). Ik houd et in elk geval goed in de gate. Ik zie dat jij al een heel stuk verder bent in je zwangerschap, gefeliciteerd trouwens! Ik hoop ook op een goede echo.. en ik wens je alvast een hele goede zwangerschap toe.

6. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Heb gedurende de hele zwangerschap al een soort fijne witte vliesjes in mijn urine en elk urine onderzoek kwam als goed uit de bus.
    Ook getest vanwege vermoedelijke blaasonsteking (vanwege buikpijn) maar was negatief.

7. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hm.. kunnen t ook wel es groter vliesjes zijn? Ik bedoel.. soms heb ik hele kleine vliesjes en lijkt t wel alsof er stof ik heeft gezeten haha t klinkt nogal vaag maar zo ziet t erjuit.. water met stofjes... en nu heb ik af en toe ook een soort grotere vliesjes.. gaat dat wel goed? Bedoel is dat normaal bij bijna 6 weken?

8. Brig22

Brig22 Actief lid

5 dec 2009
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eh.. een soort grotere stofwolkjes lijken t wel.. maar dan van vlies zeg maar.. is dat normaal is dat nu t eiwit.. of iets wat de baby beschermt zeg maar?

Deel Deze Pagina