Hoi meiden, ik ga straks met mijn vader een hapje eten.. ik houd heel erg veel van broodje warm vlees met een klein beetje satesaus... mag je dat eten??? Ik hoor het graag
Als het vlees niet rauw is, maar goed gebakken mag je dat rustig eten. Lastig he, net zwanger en niet alles durven eten. Ik herken het meteen weer, terwijl dit de tweede is . Je blijft gewoon voorzichtig. Geniet van je broodje!
Ik herken het ook haha maar dan heeft manlief dat 'schat zou je dat wel eten? is dat wel goed?' dus ik heb hem maar een voedingslijst laten zien.. Voeding tijdens de zwangerschap - Zwanger - Thema - Gezondheidsplein.nl Eet smakelijk alvast!
Vlees moet je altijd goed gaar eten of doorbakken. ZO zijn de bact goed dood en kan het geen kwaad voor je kindje. Ik vind het ook lastig hoor, maar bak alles goed door qua vlees en groenten en fruit wassen. En geen rauwe dingen eten en geen verpakte vis eten. Liefs Bel
Mijn vriend had vandaag lamsbiefstuk uit de vriezer gehaald en die werd dus door mij meteen omgewisseld voor schnitzels De lamsbiefstukken blijven liggen en de dag dag ik beval eet ik biefstuk! JAMMMMMM!