Ik ben wel heel benieuwd n.a.v. Het topic salaris en het topic beroepen wat jullie voor werk doen, voor hoeveel uur, en hoeveel je verdient. (Bruto/netto). Ben ik de enige die dit leuk vind om te weten of zijn er meer nieuwsgierige? en ik vraag me ook af of er veel verschil in het land is qua provincie. Ik zal aftrappen Ik werk in de sector zorg&welzijn 36uur en ik verdien bruto 2400. Netto houd ik totaal ongeveer 2100 over (inclusief toeslagen, dat wel)
Werk in het Cluster 4 onderwijs, voornamelijk met kinderen met psychische klachten en/of autisme. Dit jaar een klas 3TL. Speciaal voortgezet onderwijs, maar krijg betaald; VO schaal B12. 24 uur 1772,- netto Ik zou weleens iets anders willen doen buiten het onderwijs, iets met minder druk, stress en agressie, maar het salaris houdt me tegen.
O Dit staat er nog maar net op. Ik dacht eerst reageer ik en dan lekker ál die andere lezen. Niet dus ben nummer 3. Hihi. Maar ook nieuwsgierig naar anderen.
'Officieel' werkte ik als haarstylist, 28 uur pw en kreeg ik zo'n 1200 netto. Nu werk ik, even noodgedwongen maar stiekem wel prima, als huishoudhulp in de thuiszorg. Zo'n 16 uur pw en krijg ik tussen de 700/800 netto. Ligt er even aan hoe veel dagen er precies in een maand passen zeg maar. Helaas nooit een vetpot gehad, ik wil graag terug naar school maar ik ga eerst even lekker moederen en dat komt dan wel over en aantal jaren.
Ik werk in een supermarkt. Wij krijgen per 4 weken betaald. Ik werk 12 uur en krijg tussen de 600 en 700. Het is wel all-in salaris dus ik krijg mijn vakanties niet betaald.
Zo herkenbaar wat je zegt! Ik werk ook in cluster4 onderwijs, zit in schaal B14, zit op netto 2600 euro. Als je iets anders wil qua werk dan ga je er erg op achteruit in salaris...daar wen je op een gegeven moment ook wel weer aan, je leeft naar wat je hebt...maar ik ben wel verwend geraakt met uit eten en andere dingen doen die dan niet meer zouden kunnen zit vast aan het onderwijs denk ik haha
Distributie 3 ploegen a 40 uur. 2x per jaar bonus samen ruim 1 maandsalaris. Daarnaast 11 wk betaald vakantie. Zo'n 2100 per 4 wk netto. daarnaast vakantiegeld uiteraard Ik heb schoonmaak gedaan. ( hotel) 16/20 uur per week en kreeg a 900 euro netto pm. Daarnaast vakantiegeld.
Ik werk nu nog in de winkel, 1550 netto voor 28u. Dinsdag een belangrijke sollicitatie. Als ik aangenomen word ga ik naar bijna 3000 netto voor 37u; waarvan meerdere uren thuis werk.