Mag ik vragen welke functie? En welke opleidings eis daaraan verbonden is? Begeleider? Met mbo 3/4 of hbo? Assistent begeleider met mbo 3? Of anders ? Of persoonlij begeleider ? En in welke omgeving van Nederland?
Ik werk 16 uur p/w, gehandicapten zorg. Mijn netto salaris zit op Min 1250 rot ongeveer 1390 Hangt af van ort / dagen in de maand
Welke functie oefen je uit? Valt me op dat er toch meerdere uit de gehandicapten hier zijn met een verschillend inkomen !?!?!
Verpleegkundige - 24 uur per week - gemiddeld zo'n 1550 netto per maand inclusief ORT - 1x per jaar vakantiegeld = 1000 euro en 1x per jaar eindejaarsuitkering = 1000 euro - 4,5 week betaald vakantie
Docente voortgezet onderwijs, baan van vier dagen dus gelijk aan 32 uur. Zit rond de 2200 netto incl reiskosten en krijg ook n 13e maand extra naast vakantiegeld
Oke ik moet een ander beroep zoeken geloof ik Als ik werk (nu even niet ) en ik werk 38 uren. Dan mag ik blij zijn als ik rond de 1250 overhoud. Bizar weinig vind ik maar helaas is dat het maximale..
Persoonlijk begeleider. MBO niv 4! Ga vanaf oktober minder werken en leg mn taken als persoonlijk begeleider neer. Dan ga ik van schaal 40 wel naar 35 dus ga dan denk ik wel minder verdienen...
Financieel administratief medewerker 24 uur per week. Ik verdien netto 1200 per maand. Dit kan in de loop der jaren flink oplopen door niveau stijging. Ik werk 10 minuten vanaf huis, ik kan eventueel ook thuis werken en naar huis wanneer er zich iets voor doet met de kinderen oid.
hbo en wo gedaan, twee kinderen met autisme gekregen en daardoor helaas tbm geworden. Geen uitkering, geen salaris, helemaal niks. Het is niet anders voor nu. Wel plannen voor de toekomst
13 uur voor 650 netto als administratief medewerker. Ik ben binnen 5 minuten op mijn werk en kan de kids zelf halen/brengen naar school en ben tussen de middag met ze thuis! Ideaal ik zou niet anders willen, geld is ook niet alles
Voor 24 uur onderwijsassistent basisonderwijs verdien ik 1200 euro netto per maand (13e maand er dan gemiddeld bij genomen)
Adm. mdw. hypotheken. Provincie Utrecht. Ik werk 40 upw en krijg netto ong. 2850,-. Daarnaast natuurlijk vakantiegeld in mei en in april een bonus afhankelijk van je persoonlijke beoordeling. Dat is tussen de 8 en 10 procent van he bruto jaar salaris. En daarnaast nog 40 vakantiedagen.