Wat ik me dan ook af vraag in sommige gevallen, Wat is je GEZINS inkomen, dus salaris van partner er bij. Wat betalen jullie gemiddeld aan vaste lasten?. En wat hou je over voor vrije uitgave..? Of is dit nou weer een heel New topic.. Anyway, in sommige gevallen denk ik echt, jeetje jullie werken veel voor relatief weinig, met Kids, die dan onder gebracht moeten worden? Kost ook geld, Heb er alleen maar bewondering voor, ECHT!
Ik ben leidinggevende op een afdeling voor een team van 16 mensen. Het is een baan met hbo vereiste. Ik verdien voor 32 uur, 1600 netto. Heb pas een schaal erbij gekregen waardoor ik voorlopig nog door kan groeien. Daarnaast krijg ik 13e maand en vakantiegeld. Maar ik ben alleenstaand, dus moet daar van rondkomen. Dat is met de toeslagen en een kleine hypotheek goed te doen.
fiscalist maar ik werk niet meer. Als ik wel weer zou werken zou ik minimaal 3500 voor 36 u in loondienst moeten verdienen
Jij zegt wat ik dacht. De sollicitatie die ik dinsdag heb is ook leidinggevende (in opleiding zelfs) en dat is bijna het dubbele... Plus, een hypotheek met 1600 is erg knap! Dat krijg ik echt niet hoor.
Goed geregeld! Mag ik vragen onder welke cao je valt en welke schaal? Onze maatschappelijke werkers verdienen veel minder. Dit is gehandicaptenzorg schaal 55.
Ambulant begeleider vgz, 24 u pw. Netto verdien ik ong 1700 euro pm. Jaarlijks nog 1200 vakantiegeld en eindejaarsuitkering.
Hoi, ja hoor! CAO Zorg & Welzijn. Ik zit in schaal 8, periodiek 13 en wij hebben een erg goede IKB-regeling die een forse maandelijkse ophoging v.h. salaris biedt. Dat maakt mijn netto inkomen ook zo hoog.
Leidinggevende van vestigingsleiders bij een organisatie met 10 locaties. Nu nog 2100 netto voor 28 uur, per januari 2017 ga ik een schaal omhoog en zal ik ongeveer 300 netto meer gaan verdienen. Zit nu nog in een te lage schaal nml, ga stapsgewijs omhoog.
Ik ben psycholoog in de zorg voor mensen met een verstandelijke beperking. Wordt betaald volgens CAO in schaal 65. Werk nu nog 36 uur (na verlof 32 uur), en verdien daarmee 4200 bruto per maand.
Assistent medewerker tuinbouwbedrijf. 20 upw 730 netto pmnd. 10 weken per jaar vrij ivm overwerk in hoogseizoen op zaterdag (tijdvoortijd) en elke dag werk ik een half uur langer, waardoor ik dus best veel vrije uren opbouw, heerlijk is dat! Daarnaast 2,5 % winstuitkering in december.
Inderdaad erg netjes! Ik zal onze maatschappelijk werkers eens tippen . Betekent de IKB regeling dat je dan geen eindejaars en vakantie-uitkering meer krijgt, maar dat je dan zelf mag kiezen hoe je dit gebruikt? Klinkt erg goed!