Hallo, ik ben nu bijna 24 weken zwanger en mijn buik groeit al aardig. maar doordat ik wat dikker ben, is ie nog niet mooi rond, boven de navel wel, staat ook strak. maar mijn onderbuik niet, onderaan hangt het zeg maar. gaat dit nog weg, dat het mooi rond wordt? als je kleding aan hebt ziet niemand het, maar mijn moeder wou mijn buik zien, maar heb toch maar nee gezegd.....lol. En hebben jullie eventueel foto's?
Yep, wacht maar tot je verder in de zwangerschap bent, dikke kans dat je dan zo'n mooie ronde toeter draagt
ik ben nu ruim 15 weken zwanger en weeg 119 kilo, ben nog niks aangekomen en pas ook al mijn broeken nog, kan niet wachten totdat ik ook een mooie buik heb. is nu niet mooi
Hier is al een topic over: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=43666 Vandaar dat ik deze op slot doe. Groet van Kiki Moderator
Ben ook vrij stevig en dacht dat je pas laat een buikje zou kunnen zien........ Niets is minder waar......Mijn buik gaat echt als een speer en wordt mooi rond! Kijk maar in mijn album voor foto's.....
die andere topic gaat allang niet meer over dik en zwanger/ dikke buik. deze hoeft wat mij betreft niet op slot hoor.
Ik heb nog wel een beetje een 'flubber' onderaan hangen maar niet zo erg. Mijn buik is al in jaaaaren niet meer zo strak geweest. Foto's in mijn album
Wat een buik Dees! Hij is echt GROOT! Jij ontkracht het vooroordeel dat je buik minder zou opvallen als je een beetje stevig bent Het hangvetje ging bij mij pas weg na 25 weken
bij mij is het sinds een paar weken onderaan echt gaan hangen.. eerst was het mooi strak maar na/tijdens het indalen is het flubber geworden jammer genoeg.. ach na de zwangerschap zal het er ook niet mooi uitzien.
Dat dacht ik ook van mijn buik. Maar na de bevalling is hij mooier geworden dan ervoor! (vraag me niet hoe )
ben blij om te lezen.. dat geeft me nog een beetje hoop... vandaag bij mn familie een filmpje gezien van kerst een jaar geleden. ik snap niet dat ik ooit heb durven klagen dat ik te dik was.. m'n vriend keek z'n ogen uit haha..
ikke ook niet erg mager, en mooie strakkie buik al zeg ik het zelf. In het begin "hing" het onder mijn navel ook wat, maar dat is later veel strakker gaan staan. Ook had ik een band gekocht, van het merk Anita, het is een soort van buikband en die geeft extra versteviging. Die moet je met klitteband vast maken, echt ideaal! Die "vormt" je buik ook een beetje tot een mooie zwangere buik! Echt een aanrader! Buik Foto's staan in mijn album.
Ik heb er dan ook 2 in zitten hè maar inderdaad, stevig of niet, opvallen doet mijn buik wel. Mensen kijken ook vaak best geschokt naar mijn buik of vol medelijden