heey misschien mag ik nog niet klaagen maar ik ben het nu al zat ik heb echt nu al een dikke buik en hij zit me in de weg heel erg misschien maar kan niet wachten totdat ik me kleine in handen heb.. nog ffies 4maandjes wachten.haha hebben jullie dit nu ook al gehad met bijna 21weken?
Nee, dat had ik helemaal niet, zelfs nu niet! Zit behoorlijk in de weg en iedereen vraagt ook of ik er niet veel last van heb, maar het valt wel mee. Heb meer last van de jeuk en daardoor slapeloze nachten. Daar is die onhandige buik niets bij . En ik moet zeggen, het went.
nee, ik heb het sinds vorige week. de kleine mag van mij wel gewoon komen, mijn buik zit een beetje in de weg met schoonmaken en omdraaien in bed etc. ik/wij zijn gewoon heel nieuwschierig!
Kan ook nog niet zeggen dat ik het echt zat ben ofzo, dat gestuiter in m'n buik vind ik zo schattig <3 Zie wel heel erg uit naar de dag dat ons babietje in mijn armen ligt en ik al mijn leuke kleren weer aan kan... en dan beloof ik nooit meer te zeuren dat ik niets heb om aan te trekken
Ben gek op opbeurende berichten Maar hopelijk lukt het jou (en mij) snel! Oh ja, dat geldt niet voor mijn oude bh's, hahaha
Nee, ben het nog niks zat, vind het zo heerlijk m'n golvende buik en alle rommeltjes die ik voel van binnen. Natuurlijk wel nieuwsgierig naar de baby, maar het zat zijn? Nope.
lijkt me ook niet dat ik mn oude kleren weer snel aankan... alles lijkt me nu wel een kindermaatje wat ik ooit aanhad. met 21 weken was ik het nog niet zat, voelde m'n kindje pas 2 weken later ongeveer voor het eerst. nu ben ik het wel aardig zat hoor.. m'n lichaam takelt met de dag een stukje verder af en heb het gevoel niet lang meer zo door te kunnen gaan. ben gelukkig 4 dagen overtijd dus lang zal het niet meer duren
jaah als je al wat veder bent kan k me het voorstellen ik heb namelijk zelf een gevoel dat ik al iets verder ben dan dat ze zeggen..maargoed haha ik wil ok te graag hoor. heb slapeloze nachten en daar word ik echt sjaggie van en heb nergens geen zin meer aan enz.. maargoed haha. komt goed.. groetjess
als je het nu al zat bent wens ik je alvast dubbel veel sterkte de laatste maanden ik vond tussen de 20 en 34 weken juist de mooiste weken...maar nu (inmiddels 40 wkn voorbij) ben ik het pas echt spuugzat...
ik denk dat je niet zozeer zat bent van de zwangerschap, maar gewoon heel graag je kindje in je armen wilt hebben. en omdat het allemaal nog zo lang lijkt te duren. en zoniet dan heel veel sterkte voor de komende weken want je die zullen je dan wel zwaar tegenvallen
Nou ik herken je gevoel wel hoor! Ik vind het helemaal geweldig dat ik zwanger ben en ben blij dat met mijn kindje alles goed gaat. Ik vind het ook echt allemaal erg bijzonder. Ben blij dat ik het zoveel voel bewegen, het is een echt drukte maker, maar het zwanger zijn valt me gewoon erg tegen. Ik vind het echt zwaar en daardoor kroop echt de tijd voorbij. Maar ik kan je gerust stellen, nu laatste twee weken lijkt de tijd opeens sneller te gaan omdat de datum steeds dichter bij komt en er nog van alles geregeld moet worden. Ook ga ik gelukkig bijna met zwangerschapsverlof en ik denk dat dat ook wel veel scheelt. Ikkuh heel veel sterkte nog, zal aan je denken
Nope geen last van, vind mn buik helemaal top. Heb alleen wel last van BI en dat mag van mij we weg..maareh laat die kleine nog maar lekker ff zitten!
Bij Myrna, had ik bij 21 weken niet zo grote buikje, begin het al beetje te groeien, dus stond niet in de weg, ben zelfs benieuwd bij deze zwangerschap, maar ik vind juist heerlijk dat ik zwanger ben!
Ik ben het ook al zat. Kan niet goed meer slapen en op de bank zitten is ook al niet meer te doen. Zodra ik 10 minuten zit krijg ik een verdoofd gevoel in mijn kont en benen. heb mezelf al beloofd dat ik na de bevalling een snipperdag krijg (paps mag alles doen). Ga dan de hele dag op bed en eindelijk weer op mijn buik slapen.
De eerste maanden was ik het wel zat, maar toen was ik ook ontzettend ziek, en dan voel je de baby nog niet... eigenlijk vond ik dat alleen maar een grote ellende. Maar ik begin het juist nu echt superleuk te vinden, ik voel de baby duidelijk, en ik voel me echt stukken beter, en ik heb nu eindelijk een duidelijk buikje....heb wel een beetje maagzuur af en toe , maar dat maakt me niets uit. Ben wel nieuwschierig hoor naar hoe het zal zijn als de baby er is.. maar wil deze tijd toch ook echt niet missen, ben het nog echt niet zat.