"Soorten" Afscheiding

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door EsraMaria, 12 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EsraMaria

EsraMaria Actief lid

4 okt 2006
    125
    0
    0
    Laatste jaar nederlands recht, strafprocesrecht
    Gerwen
    Hoihoi,
    even een vraagje voor de 'net' zwangeren hier..
    wat voor 'soort' afscheiding hadden jullie voor je NOD?
    Hadden jullie normale, dus net als wanneer je gewoon ongesteld werd of was het anders?

Liefs! ess

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    anders

Veel meer en wit. Echt heel wit, melk achtig maar dan dikker. Maar niet zo dik als yogurt.

Het was vooral echt veel......... en wit.......

Ik voelde me in het begin wel wat vies, ik kon wel drie keer per dag schoon ondergoed aandoen. Inlegkruisje dus........

3. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    Ook ik had veel afscheiding en nu nog..Lijkt soms wel of ik verkouden ben daarbenee!...

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik had juist voor en vlak na mijn nod hele doorzichtige afscheiding, wel wat slijmerig maar niet rekbaar. na een paar dagen werd het inderdaad wittig, heel dun

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik had 1 hele dag voor al met het afwegen steeds een bruinige afscheiding

6. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    In het begin had ik geen afscheiding het was vooral droog maar hoe dichter ik bij mijn NOD kwam werd de afscheiding wit en romig en net na mijn NOD tot nu toe heb ik zelfs veel witte afscheiding.

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zou het echt niet weten! Heb me nooit bezig gehouden met mijn afscheiding :)

8. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Hahaha dat denk ik ook wel eens!
    Vind het ook zo vervelend, die nattigheid :thumbdown:

9. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Ik heb veel afscheiding, een keer was het licht geel. Vond ik wel vreemd.

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja dat vroeg ik me dus ook af.. ik weet namellijk niet meer toen ik zwanger ven mn dochtertje was of ik wel of geen afscheiding ahd en hoe het eruit zag voor mijn nod.. en ik heb op het moment dus veel afscheiding opeens.. dus zal ik dan toch weer zwangerzijn?
    incl de misselijk,duiezeligheid en moeheid?

11. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Ik heb mn ovulatie gehad. 2 dagen ofzo geen afscheiding gehad (na al dat vruchtbare draadjeslijm) en toen opeens weer eerst wittige afscheiding, wel reukloos. Was beetje kaarsvetachtige structuur, en beetje veel.
    Hierna nog steeds afscheiding maar anders soort afscheiding, namelik weer beetje doorzichtig/wittig. lijkt beetje op vruchtbare slijm alleen kun je er geen draadjes van trekken..het is dus nu steeds vochtig down there...heb daarnaast ook andere klachtjes zoals steekjes vlakbij lies/schaambotje, deze steken voelen anders dan ovulatie steekjes, dit voelt meer als banden pijn (toen ik nog zwanger was, helemaal in begin voelde ik dit) ook heb ik volle buik steeds, opgezet beetje.

Liefs

Sylvia

Deel Deze Pagina