van de week had mijn man met notenmelk (mixed nuts dream, noten praline) pannenkoeken voor onze dochter gebakken, en die waren heeeeeerlijk! lekker zoet terwijl ze zonder beleg waren dus ik heb lekker met haar mee gegeten, zelfs onze zoon vond ze lekker. ze proeven dus niet raar zoals met soya of smaakloos zoals met rijstemelk. sowieso is de gemengde noten (59kcal) of noten praline (169kcal) een favo hier als melk vervanger. heerlijk romig.
Ik maak altijd zo pannenkoeken hier: Amandel/kokosmelk Speltmeel Boekweitmeel Amandelmeel Ei En op kokosolie bakken! Smullen! Zelfs mijn man had het op met spek en die lust nooit iets TE "gezonds" Koemelk schijnt zoiezo niet erg erg goed te zijn heb ik gelezen. Maar ik ga het niet verbieden of zo maar als kan ga ik amandelmelk geven
Wij maken altijd pannenkoeken met Spa Rood ipv melk. Verschil is niet te proeven.... echt niet! . Standaard pannenkoekenmix, met een eitje en spa rood
nou spa rood wil ik idd de volgende keer bij een cake proberen maar bij pannenkoeken nooit geprobeerd. wat een tip! 2jees: hey hey, hier alles goed hoor! en met jullie? Onze pop lijkt eindelijk haar weg te vinden zonder koe,geit,soya en appel. hebben al weer 2 nachten geslapen probeer die notenmelk praline maar eens door het meel, misschien dat ze dat wel lust, is nog wat zoeter. wat doe jij ipv ei dan? piccolina, dat is een heel weeg werkje zeg. maar klinkt lekker vind je niet dat kokosmelk een hele overheersende smaak heeft dan? ik heb het kort door haar eten gedaan voor de smeuigheid maar ze vond het niks.
Ik vind pannenkoeken met soja eigenlijk lekkerder En ze bakken beter. Notenmelk heb ik ook wel eens gedaan, was ook prima. Rijstemelk vond ik een groot drama met bakken! Smaak was prima. Ik doe trouwens voor de smaak ook altijd een snuf zout en een zakje vanillesuiker door het beslag.
Mijn man doet aan Paleo. Hier hebben ze een recept voor bananenpannenkoeken. Alleen ei en banaan Bananenpannenkoekjes | Eetspiratie
wat is paleo? heb het opgezocht, werkt het dieeet voor jou man? (dan kan ik het mijn man misschien aanraden) ziet er trouwens heeeerlijk uit, ga ik morgen eens proberen