heb vandaag van nestle zo´n 4-pak toetjes gekocht, maar vind bijna 2,50 voor 4 toetjes verschikkelijk duur! kan ik het ook zelf maken? en dan met halfvolle of volle yoghurt? en wat doen jullie er zoal in?
Je kunt ook gewoon halfvolle yoghurt of volle yoghurt of kwark geven, je hoeft toch niet zo'n duur toetje te geven? (beter van niet zelfs) en anders meng je er toch gewoon een banaantje door, heb je ook vruchtenyoghurt.
Je kan ipv van die speciale toetjes idd ook gewoon volle/halfvolle yoghurt/kwark gebruiken. Wij geven nooit een toetje maar een enkele keer yoghurt als tussendoortje. De meeste keren is dit gewoon pure yoghurt, maar een enkele keer doen we er lekker wat verse stukjes fruit in (vinden ze heerlijk) en ook heel af en toe kopen we van die mierzoete danoontjes .
Ja idd gewoon normale yoghurt idd. Vruchtenkwark kan ook, maar daar zitten vaak weer extra suikers in, wij kiezen zelf dan dus liever voor naturel kwark/yoghurt met verse stukjes fruit erin. Mogen doet trouwens alles, jouw kind hoor, niemand die je iets verplichten of verbieden zal.
Wij gaven in het begin ook gewoon pure volle yoghurt of kwark. Wat later deden we er wel eens wat fruit of een scheutje diksap doorheen. Maar eerste die pure smaken leren kennen.
gewoon normale yoghurt met stukjes vers fruit. of gewoon naturel je kunt ook wat roosvicee of diksap erdoor roeren.
Natuurlijk hoef je niet van dat dure spul te kopen. Gewoon een pak pure (zonder smaakje) yoghurt of kwark kopen. Vol of halfvol, wat je zelf liever ook eet.
gewone yoghurt ging er eerst niet in, dus toen danoontjes gekocht. En dan niet van het merk danoontje maar gewoon huismerk scheelt onwijs in het geld. Maar nu wilt ze de danoontjes niet meer en vind ze ons toetjes veel interessanter hihihi. Dat is dus magere yoghurt met vruchten erin. En ze eet er maar een paar happen van dus ik koop die dingen niet meer.
Julia smult van pure volle yoghurt zonder suiker of sap of wat dan ook er doorheen... Brrrrrrrrr, zo zuur!! Maar zij vind het heerlijk en het gaat er aan 1 stuk door in
Mijn zoontje houdt niet van pure yoghurt haha hij trekt dan een bekkie!!! zulke leuke foto's als resultaat! Maar een scheutje diksap doet wonderen hier en dat gaat het er zo in. Ik koop af en toe nog wel eens die fruittoetjes van Nestlé.
Je kunt het scherpste zuur (is bij volle yoghurt veel minder scherp als bij magere!) er ook afhalen met een schepje pap of een verkruimelde beschuit.
Ik koop nep danoontjes van AH huismerk en van de Digros. Zes stuks voor 1, 69 of zo? Voordeel is dat hier ook nog eens geen suiker aan toegevoegd is en bij danoontjes wel.