Hallo, Wij hebben de laatste 3 weken van juni vakantie en hebben een zoontje van dan bijna 3 jaar. Aangezien we beide erg leuke ouders hebben gaan die misschien ook mee. Dus eventueel en villa huren is ook een goede optie. We willen het warm hebben, maar niet te. Niet alleen op het strand hangen maar ook iets ondernemen. Geen all inclusive. Vliegen is geen probleem. Wie heeft er voor ons tips?
Misschien niet het eerste waar je aan denkt... Maar ik zou Ibiza overwegen! Lekker dichtbij (iets meer dan 2 uur vliegen), veel leuke en mooie strandjes en leuke dingen te doen/zien. Ibizastad is een mooie oude stad, hippiemarkt, heerlijk eten en Ibiza heeft een heel fijne, ontspannen sfeer. Villa's zijn er op Ibiza in overvloed en in allerlei soorten en maten. Party's zijn vooral in bepaalde hoeken van het eiland te vinden en makkelijk te mijden als je daar geen zin in hebt. Succes en veel plezier met de voorpret!
Ik ben zelf ook Ibiza aan het overwegen voor juni. Ben ook al eens naar Mallorca geweest. Griekenland (in juni op Rhodos en Kos geweest) zijn ook erg leuk al vond ik de stranden daar minder. Maar ik ben dan ook echt een strandmens
Menorca. (sol parc is een aanrader) Is wat kleiner, maar heel leuk en kindvriendelijk! Strand loopt langzaam af, dus ook veilig.
Hoi Anneke, ik heb naar dat park gekeken, maar daar betaal ik voor mijn zoontje de volle mep. Terwijl ik bij andere parken vaak maar 1/4de van de prijs betaal. Maar bedankt voor de tip!