Hoi Meiden, Inmiddels 21 weken zwanger en al voordat ik zwanger raakte 2 namen bedacht in een lollige bui. Namen zijn nooit uit ons hoofd gegaan en willen 1 van de twee namen graag aan ons zoontje geven. We zijn alleen zo bang voor de reacties van mensen om ons heen, en de schaamte die ons ouders misschien zullen hebben wanneer ze moeten vertellen dat hun kleinzoon zo heet. De namen die we hebben bedacht zijn: Stroef en Steun Hoor graag jullie reacties!!! Groetje Nadine
Sorry, vind het echt drie keer niets. Stroef en Steun zijn gewone woorden.. Nee, dan zou ik nog eerder voor een naam als Bikkel, Wolf etc kiezen terwijl ik dat normaal ook niet zo vind.
Moet je je voorstellen dat je zo heet. Ik zou wel weten welke grapjes mijn man voor zijn kiezen zou krijgen en later mijn zoon Zou voor mij echt reden zijn het absoluut niet te doen. Maar als jullie het geweldige namen vinden.. Tja. Wie zijn wij dan hè?
Sorry, maar vind het echt verschrikkelijke namen. Stroef vind ik ook nog eens een erg negatief woord, snap niet zo goed waarom je je kind zo'n naam mee zou willen geven.
Hahaha nou ik denk dat deze naam vertellen aan je ouders dan behoorlijk stroef zal gaan, wellicht hebben jullie daarbij steun nodig? Nee serieus...asjeblieft niet doen
Persoonlijk zou ik mijn kind echt niet zo noemen, en hoewel ik tegen iedereen zeg dat ze het zelf moeten weten. Raad ik het jullie niet echt aan...
ik vind dat mensen zelf de naam moeten beslissen, ook nu, maar ik ben wel bang dat je kindje er gepest mee gaat worden en dat gun ik jullie kindje, maar ook jullie niet. ik denk dat er altijd wel blikken zullen zijn rondom namen, ik denk ook dat je dat wel zou kunnen hebben, alleen je kindje... kan wel een leuk koosnaampje blijven
Jeetje, dit valt wel erg verkeerd onder de mensen, dat had ik niet verwacht... ik had zelfs het idee dat ik het niet op het forum zou moeten zetten omdat mensen mij dan voor zouden zijn en de naam ook zouden kiezen....Denk dat we door ons ongeboren kindje zo vaak al zo genoemd te hebben het voor ons de normaalste zaak van de wereld is geworden Ik denk dat we er nog eens goed over na moeten denken....Gezien de reacties niet echt leuk
vinden jullie steun trouwens ook zo vreselijk? Ik vind het echt een stoere zorgzame naam voor een kereltje!
we vinden zoiets als Teun dan veel te standaard... omdat een naam apart is denken we ook dat veel mensen het even een tijdje moeten laten bezinken en uiteindelijk wel zullen denken...hej...het is eigenlijk best een leuke naam!
Denk echt dat het voor jullie normaal is geworden omdat je het onderling zo vaak zegt, maar nee dit zijn echt geen leuke, positeve namen. Als je echt iets aparts wil, zijn er zoveel mogelijkheden, maar ik zou deze twee echt uit mijn hoofd zetten Wij hebben ook zo onze eigen koosnaampjes, die we overigens ook hardop buitenshuis zeggen, maar ik ven me ervan bewust dat dit proestbuien bij anderen opwekt. Het zou dus nooit een serieuze kanshebber zijn