hi gister heb ik te horen gekregen dat ik niet twee meisjes kreeg maar een jongen en een meisje nauw wist ik gelukkig nog niet de naam en toen kwam ik dernet op zeevannamen noah tegen en me vriend vind hem ook super mooi maar we weten niet of het voor een jongen of een meisje moeten doen ik vin noah voor een meisje super mooi maar noah voor een jongen vind ik ook leuk wat vinden jullie noah voor een jongen of voor een meisje?? ps. ik vind noa op een eendere andere mannier niet mooi voor een meisje alleen noah dus me h vind ik hem wel mooi en zonder h niet xx
Noa(h) qua klank meer meisjesnaam maar aangezien die tegenwoordig zo populair is voor jongens vind ik het voor beide kunnen. Noah voor een meisje is niet voor de hand liggend maar het kan wel naar mijn mening
Noah voor een jongen en Noa voor een meisje, maar ik vind de klank te vrouwelijk voor een jongen. Dus dan zou ik voor Noa gaan voor het meisje.
Noah en Noach wordt allebei gebruikt, maar verwijzen naar dezelfde persoon. Noah en Noa: jongensnaam of meisjesnaam? | Vernoeming.nl