meiden...HELP! wij vinden het kiezen van een jongensnaam zoooo moeilijk! meisje zijn we zo overuit maar er zijn eerlijk gezegd maar 2 jongensnamen die we leuk vinden.... welke vinden jullie leuker: Nimm of Dani? de grote zus heet Faye... ben benieuwd naar jullie reacties!
Als ik moet kiezen dan zou ik voor Nimm gaan. Dani vind ik op zich wel leuk maar niet voor een volwassen vent van 1.90 m. Dan zou ik er Daniël van maken.
Het is allebei niet mijn smaak, maar Nimm vind ik niet echt een naam...dus ik zou dan toch voor Dani gaan.
Mmmm.. ik vind Nimm niet zo heel leuk. Ook meer iets voor een meisje. Maar Dani vind ik ook leuker voor een meisje, ondanks dat dat meer een jongensnaam is. Dan zou ik misschien nog eerder kiezen voor een mix van die 2. Danim xxx
Nimm vind ik voor een meisje heel leuk maar voor een jongen vind ik het niks. Dani... tja... vreselijk... Las net Dim als een suggestie, helemaal super!
ik zal ff een poll maken bij dit onderwerp, dan is het wat overzichtelijker! moeilijk hoor meiden, ik twijfel zo!
Ik vind beide namen wat vrouwelijk, maar als ik moet kiezen ga ik toch voor Nim. (Ik zou dus kiezen voor 1 m, vind ik wat stoerder staan) Dani vind ik liiichtjes neigen naar ordinair en ik houd gewoon niet van jongensnamen die eindigen op een i (-klank). Vind Nim wat speelser en bijzonderder en fijner klinken voor een jongen.