Vlekken autostoel

Discussion in 'De babyuitzet' started by Shaana, Dec 1, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shaana

Shaana Bekend lid

Apr 7, 2014
    886
    23
    18
    Dag dames,

Ik hoop dat jullie wat tips hebben. We zijn net terug van een weekje weg en onze kleine was tijdens de vakantie niet lekker geworden met als gevolg gespuugd in de autostoel :(
    Het meeste hebben we toen direcht al schoongemaakt, maar sommige vlekjes krijgen we er met gewoon water niet uit.
    Wat hebben jullie gedaan?
    Weet niet of het er toe doet, maar het gaat hierbij om de maxi cosi tobi.
    Ik heb me laten vertellen dat de bekleding wel gewassen kan worden, maar je het nooit meer zo mooi en strak kan bekleden.

Dank alvast!

2. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Hier de bekleding van de tobi al vaak gewassen (dochter is vaak misselijk in de auto) en dat gaat prima! Het is even puzzelen hoe de bekleding er weer om moet, maar goed opletten met eraf halen en dan lukt 't wel. Hij zit er hier prima om, niet slobberig ofzo.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Autostoeltjes was ik de bekleding wel een paar keer per jaar van hoor! Gewoon wassen, na het centrifugeren om de stoel terug en niets aan de hand.

4. riean

riean VIP lid

Apr 21, 2014
    5,780
    7,367
    113
    De bekleding van onze autostoelen (maxi cosi priori) is al zo vaak gewassen, het is er gewoon vaal van geworden :) Maar het past nog steeds goed er omheen, al was het de eerste keer een rotklus, na een paar keer heb je routine

5. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Kan gewoon hoor. Wel even filmpje op YouTube kijken hoe het eraf en weer erom moet.

6. Shaana

Shaana Bekend lid

Apr 7, 2014
    886
    23
    18
    Dank jullie wel dames. Ik zal dan toch proberen om de bekleding te wassen!

7. Shaana

Shaana Bekend lid

Apr 7, 2014
    886
    23
    18
    Op hoeveel graden wassen jullie het dan eigenlijk?

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

Dec 4, 2011
    3,414
    0
    36
    Female
    zuid holland
    Ik doe hem meestal op wolzak programma. Dat is 30 graden en op lage toeren centrifugeren

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Gewoon op 30 en normaal centrifugeren, het is geen kwetsbaar iets en zeker als er in gespuugd is moet het gewoon flink gewassen worden.

Share This Page