Dag dames, Ik hoop dat jullie wat tips hebben. We zijn net terug van een weekje weg en onze kleine was tijdens de vakantie niet lekker geworden met als gevolg gespuugd in de autostoel Het meeste hebben we toen direcht al schoongemaakt, maar sommige vlekjes krijgen we er met gewoon water niet uit. Wat hebben jullie gedaan? Weet niet of het er toe doet, maar het gaat hierbij om de maxi cosi tobi. Ik heb me laten vertellen dat de bekleding wel gewassen kan worden, maar je het nooit meer zo mooi en strak kan bekleden. Dank alvast!
Hier de bekleding van de tobi al vaak gewassen (dochter is vaak misselijk in de auto) en dat gaat prima! Het is even puzzelen hoe de bekleding er weer om moet, maar goed opletten met eraf halen en dan lukt 't wel. Hij zit er hier prima om, niet slobberig ofzo.
Autostoeltjes was ik de bekleding wel een paar keer per jaar van hoor! Gewoon wassen, na het centrifugeren om de stoel terug en niets aan de hand.
De bekleding van onze autostoelen (maxi cosi priori) is al zo vaak gewassen, het is er gewoon vaal van geworden Maar het past nog steeds goed er omheen, al was het de eerste keer een rotklus, na een paar keer heb je routine
Gewoon op 30 en normaal centrifugeren, het is geen kwetsbaar iets en zeker als er in gespuugd is moet het gewoon flink gewassen worden.