Hallo allemaal, Ben zwanger van onze tweede kindje. heb een prachtige dochter van 2 jaar en krijg deze lente een zoontje. Na een jaar wil ik ze graag allebei op een kamer. De kamer van mijn dochter is nu roze en erg meisjesachtig. Waarbij ren muur met bloemen en vogels enzo met groentinten. Bedje van mijn zoontje ga ik tegen een muur aanzetten die nu roze is maar ik zit te denken om in ieder geval die muur helemaal jongensachtig te maken, hebben jullie leuke ideeen of foto's ter inspiratie? Wil pas over een paar jaaar de kamer helemaal omgooien.
Is het de bedoeling dat ze altijd samen op één kamer slapen of is dit nu een "tussenoplossing" voor een paar jaar en slapen ze dan elk op een eigen kamer? Indien het laatste dan zou ik er eerlijk gezegd niet teveel moeite insteken, je zoontje heeft er waarschijnlijk toch niet zoveel besef van.
Wel zeker een paar jaar. Want de andere slaapkamers zijn een verdieping hoger, en wil ze lekker beide dichtbij me houden. Dus tot ze zelf aangeven dat ze een eigen plekje willen eerst gewoon samen.
Google eens op 'gedeelde kinderkamer inspiratie'. Als je dan zoekt op afbeeldingen kom je best leuke dingen tegen.
Ik heb hetzelfde en hou de muren wit. Accessoires maken al een groot verschil vind ik. Op Pinterest staan ook leuke voorbeelden, succes met het decoreren, het wordt vast prachtig!