Kinderwagen van Bebeqo

Discussion in 'De babyuitzet' started by Rittjuh, Feb 2, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ik vroeg me af of hier iemand recent goede ervaringen heeft met Bebeqo op het gebied van kinderwagens? Op het internet zijn er diverse klachten te lezen, maar ik ben benieuwd of er ook positieve verhalen zijn.

Ik lees dingen als dat een wagen niet of veel later geleverd wordt, dat het er niet netjes uitziet (beschadigde doos en niet mooi gestikte stof) en ze onbereikbaar zijn als je een klacht hebt.
    We hebben al geïnformeerd of we langs kunnen komen om een wagen te kopen, maar dat is niet mogelijk omdat het direct vanuit een fabriek wordt geleverd. Dit houdt ons tegen om hier te bestellen.

De wagens zien er echt heel mooi uit voor een goede prijs. Maar zonder positieve reacties durven wij de koop niet aan en zullen we gaan kijken voor een tweedehands wagen (die overigens ook prima kunnen zijn!).

2. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    1,215
    181
    63
    Geen ervaring met dit merk.
    Wij hebben een 2de hands bugaboo. En zijn daar heel blij mee!

3. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
  4. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    Ziet er mooi uit :)
    Hebben jullie lang geleden bij hun besteld? Via Marktplaats kreeg ik wel snel reactie, maar via de mail op hun site heb ik nooit een reactie gehad.

5. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Ons dochtertje is nu 16 maanden.. dus net daarvoor.
    Wij hebben nooit klachten gehad, dus ik weet niet hoe ze verder zijn met eventuele klachtenafhandeling.

Ze zijn wel veel actief op Facebook.

6. Mooneyglow

Mooneyglow Actief lid

Jan 28, 2015
    192
    80
    28
    Wij hebben ook een bebeqo voor onze dochter. We hebben deze wel tweedehands gekocht. Ik heb een 3 in 1 combi en heb er tot nu toe heel veel plezier van gehad en geen klachten. Zeker een aanrader!

Share This Page