Ik vind Sophia & Caesar echt de mooiste optie. Hoewel het geen populaire naam is, heb ik heb nu toch al een paar keer gehoord. Ik vind dat het stoer imago heeft. Tevens is het wen internationale naam en word het ook veel gebruikt in Engelstalige landen. Wat wil je nog meer? Laat me weten wat je er van vind.
Gefeliciteerd mop met jullie broertje ookomst! Tnx voor je berichtje gister, zo leuk! Ik vind Sophia en Pepijn echt superrrr leuk!! Jongensnamen op mijn lijstje, misschien heb je er iets aan.. - Jayden - Milan - Dylan - Chevanie (sjeevaanie) - Raven (die opperde jij en mij en vind ik nog steeds mooi!) - Yannick
Bedankt voor alle reacties tot nu toe. Op het lijstje staan nu: Pepijn Noah Mika Mason Luca Caesar Mijn man is helemaal enthousiast over Caesar, ik vind het ook wel gaaf, maar heb nog niet het wauw-gevoel. Wat ik met momenten dus wel heel erg voor Pepijn heb, en de andere momenten weer twijfel haha.
Ik vind Noah natuurlijk het leukst! Superleuk je handtekening trouwens 😍 Wat vind je van Jonah? Vind ik ook zo'n leuke naam!
Uit jouw lijstje mijn top 1. Noah 2. Luca 3. Mika 4. Mason Caesar vind ik echt vreselijk. Pepijn vind ik ook niet mooi
Pepijn! Was ook onze naam als onze dochters een jongen waren geweest. Verder vonden we Julen ook heel mooi (uitgesproken als Zjuulen). Ook Rens, Hidde, Noud, Thijmen, Lars, Collin vonden we leuk. Luca vind ik ook wel mooi uit je rijtje. Noah vind ik echt niks, vind het echt meer een zachte meisjesnaam. Caesar ook niet mooi, Julius Caesar en Cesar Millan komen dan in mijn hoofd.
Ja ik denk dat Caesar het ook niet is voor mij. Vind het een iets te heftige naam haha. Ik neig toch steeds meer naar Pepijn. Ook al twijfel ik af en toe... elke keer als ik die naam zie staan denk ik JA! Dat heb ik minder met andere namen. Al blijf ik Mika ook wel heel gaaf vinden. Luca vind ik toch minder, ook omdat ik die naam vaak/veel hoor. Noah word het denk ik ook niet, blijf het een mooie naam en mooie klank vinden, maar ik weet niet. Mason vind ik ook gaaf, maar afgekort weer "Mees" en zo heet zoontje van beste vriendin al. Namen die ik leuk vind, maar man niet zijn Judah, Jonah, Zion, Novan, Odin. Weer hele andere namen dan Pepijn haha. Maar vind ze super gaaf!
Sophia & Pepijn vind ik echt fantastisch! Noah, Mika en Luca zou ik niet doen omdat die ook eindigen op een A-klank. Caesar vind ik ook echt heel stoer, maar ik denk dat dat heel moeilijk gaat zijn qua uitspraak en spelling, dus ik weet niet of je dat wilt. Mason vind ik eigenlijk te "gewoon" voor bij Sophia, maar verder wel heel leuk! Sophia & Pepijn vind ik daarnaast echt twee klassiekers samen! Enige minpunt is dat Pepijn moeilijk is uit te spreken in het buitenland terwijl Sophia zo ongeveer over de hele wereld goed te doen is. In die richting zou Sophia & Thomas / Lucas meer iets zijn.
Ik zou eerder voor Cedric gaan dan Caesar gezien de wereldgeschiedenis Wat vind je van Sophia en Evan?
Sophia & Philipe Sophia & Daniël Sophia & Quintijn Sophia & Alexander Sophia & Axel Ja, ik snap wat je bedoelt. Heb et op het moment ook. Ene keer denk ik wauw Caesar.. Leuk en orgine wn toh niet geknutseld en de andere keer denk ik aan Julius Caesar. je moet naar de naam gaan die jullie zelf t mooiste vinden. Vind je Sophia en Cesar niks dan zou ik het lekker niet doen, er zijn duizende andere leuke naam.
Aaron Abel Adam Alden Alec, Alex Alexander Alexis Alois Alpha Alwin, Alvin Ambrose Amery Amos, Amias Andreas Andrew Anthony Aric Arlen, Arlo Armin Arne Arthur Astor Auberon Axel Bastian Beau Benjamin Boris Bram Brenn, Brennan Cameron Casimir / Kasimir Cedric Chaz Chris Christopher Corbin, Corwin Crispian Curtis Daniel Darius David Devin Dieter Dion Dominic Donovan Dorian Elias Elijah Elliott Elvin, Elwin Emil Eric / Erik Evander, Evan Ewald, Ewart Ezra Fabian Felix Ferdi Florian Fotis Franklin Fredrick Gereon Gideon Gregor Guido Gus Harland Hayden Henry Hero, Heron Hiram Holden Hoyt Indigo Irwin Isaac / Isaak Isaiah Ivan Jacob James Jamie Jaron Jason Jasper Jesse Joachim Joel Jonah, Jonas Jonathan Jordan Joseph Joshua Justin Karsten / Carsten Kenrick Kevin Kian Kilian Kuno Lanzo Lars Laurence Lennard Lennon Leon Levi Linus Lloyd / Loyd Lodewijk Logan Louis Lowell Luca, Lucas / Lukas Lucian, Lucius Luke Lyall / Lyle Lysander Malte / Malthe Marcus Marius Marlin, Marlon Marlowe Marvin Marzell Mathis / Matthis Matthew Matthias Maurice Maurits Maxwell Melvin Menno Micah Mick Milo Morgan Moritz Morris Myron Nash Nevil Nikias Nikolas Noah Noel Nolan Nowell Odell Olaf Oliver Oscar / Oskar Othmar / Otmar Otis Otto Owen Philander Philip Philo, Philon Quin, Quint, Quincy, Quinten Quintijn Quirijn Rafael / Raphael Ralf / Ralph Rick Roan / Rowan Robin Roderick Rolf / Rolph Roman Ross Rufus Samuel Theron Thilo Thomas Thomas, Thom Thorben / Torben Thorsten / Torsten Timo Timon Timothy Tobias Tobin Trent Trevor Tristan Troy Tycho Victor / Viktor Waldemar Walter Warner Wessel William Wilmer Xander Yannis Yorick Zachary Zechariah Zeno, Zenon, Zinon Zeph