Sophie de Giraf beschimmeld aan de binnenkant

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Micera, 17 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Ik dacht altijd dat Sophie de Giraf er ideaal bijtspeeltje was voor baby's. Zojuist lees ik het onderstaande bericht over een giraf die helemaal beschimmeld is aan de binnenkant.

Ik twijfel nu: Giraf openknippen of niet? (Hij is 2.5 jaar oud, zowel de oudste als de jongste spelen er mee). Schoonmaken kan niet, want het is de binnenkant. Je kan het van de buitenkant ook niet zien...

Mogelijk dat meer moeders dit speeltje in huis heben, daarom de link naar het bericht: https://wijalamama.nl/een-sophie-la-giraffe-pop-in-huis-check-op-schimmel-ieuw/

2. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik ben wel heel nieuwsgierig naar onze Sophie nu... ze spelen er totaal niet meer mee, maar openknippen voelt zo zielig :D Misschien kan ik me er binnenkort toe zetten ;)

Hier geen badeendjes etc meer, die zaten echt tjokvol schimmel na een paar weekjes.

3. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    daarom heb ik idd bad eendjes zonder gat er in

4. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Oh gadver! Iemand gecheckt?

5. Hallooo

Hallooo Niet meer actief

Ik heb net alle badspeeltjes weggegooid waar water in kan. Nooit aan gedacht namelijk en ze waren donker zodat ik het ook niet kon zien! Sophie de giraffe hebben we hier niet

6. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ieuw.. en dan ook nog dat stukje; " ouders hoeven zich geen zorgen te maken"

Kun je niet met iets langs het gaatje in en dan een beetje rond schrapen. Wanneer je het er dan uithaalt en er zich viezigheid in, foute boel en wanneer het schoon is, iets eroverheen plakken dat het gat dicht zit?

7. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Oh bah zeg!! Hier geen sophie de giraf maar wel van die badeendjes, nooit bij stilgestaan, ga ze meteen wegdoen die een gaatje hebben aan de onderkant:$

8. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Hier geen Sophie de giraf. Maar vroeger wel eens badeendjes met gat gehad. Die werden idd heel vies van binnen. Dus heb ik die weggegooid.
    Sindsdien altijd erg gehad in speeltjes met kleine gaatjes.
    Onze jongste heeft nu een badeendjes zonder gat. Wel zo veilig.

9. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    O, ik ga straks de badeendjes eens even checken. Geen idee of daar ook een gaatje in zit.

10. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Oef dat gaat een verdrietige peuter worden. Wij hebben ze ook :(

11. Roose79

Roose79 Bekend lid

9 sep 2016
    511
    1
    16
    Waar kopen jullie badeendjes zonder gaatjes?

12. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Ik denk dan ook dat ieder speeltje dat:
    wordt besabbeld door kleine kindermondjes
    in water wordt gebruikt
    en van kunstof o.i.d is, kan beschimmelen. Volgens mij ligt dat niet zozeer aan de Giraffe, maarja, maakt het wel zuur haha, aangezien die nogal ehm prijzig zijn om kapot te knippen ;)

Maarreh, de badeendjes, ga zo ook eerst eens even kijken hier :)

13. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    De bad eendjes hier werden helemaal zwart van binnen. Wanneer ik ze tegen het licht hield zag ik de schimmel zitten. Hier zijn de badeendjes ook verleden tijd. Echt vies! Badeendjes zonder gaatjes zijn te koop bij de xenos.

14. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Misschien kun je Sophie ook wel tegen het licht houden om te kijken of er schimmel in zit?

15. Druktemakertje

Druktemakertje Actief lid

17 aug 2015
    266
    13
    18
    Huismama
    West-Brabant.
    Hier knijlen we t water uit dee badeentjes na elke badbeurt en elke keer (lees vaak) als we bij action zijn haal ik nieuwe en vervangen we ze.. kost daar toch amper wat en je houdt t relatief onder controle

Deel Deze Pagina