Ik lees zoveel goede verhalen over Sophie de Giraf, ik vroeg me af of er hier moeders zijn met ervaringen! Ik herinner me het girafje volgens mij vaag van vroeger en kan me zelfs een geur herinneren maar ik geloof niet dat wij er thuis eentje hadden.. Maar goed, zou het echt zo'n geweldig speeltje voor baby's zijn??
Hier in Frankrijk is het al jaren DE hit voor kinderen. Marijn heeft hem gekregen van een vriendin toen hij zo'n 8 maanden oud was en hij was er helemaal weg van. Ja, ik vind het Sophie zelf ook erg leuk en veilig voor kids. Ideaal als ze tandjes krijgen om op te kauwen, kan mee in bad, is flexibele en gewoon leuk!!
Tess heeft hem ook en als ik hem aan haar geef pakt ze hem aan, piept er een keer mee, neemt er een "hap" van en gooit hem daarna net zo hard weer weg! Dus zij vind hem niet heel erg bijzonder maar ze is ook wat meer van het harde speelgoed!
Ik heb hem zelf als baby gehad (franse moeder) en mijn dochter heeft hem ook gekregen. Geweldig! Ik had hem altijd achter de hand als we op stap gingen want als ze het zat begon te worden haalde ik sophie te voorschijn en dan was het weer goed. Op de creche was het een toppertje. Alle baby wilde er mee spelen, prima natuurlijk. Ze was er zo weg van dat ik hem aan de creche mee gaf vandaar.
Mijn dochter heeft hem vanaf dat ze een of 4 is. In het begin heel handig omdat het makkelijk vastpakken is, ze heeft er heel veel op zitten kauwen ook! Naast haar sleutels is het echt 3 mnd haar favo speeltje geweest, ze werd helemaal blij als ze het ding zag. Sinds een paar weken is ze er een beetje op uitgekeken, maar misschien komt het wel weer. Hier wel een succes dus!
Ik vind hem/haar leuk! Ben gelijk aan het googelen gegaan. Er zijn nog meer leuke dingen te krijgen. Maar vind het nog best wat geld voor een speeltje. Dus ben nog op zoek naar de goedkoopste.
@Catje86: Hahaha, ja, het is inderdaad net een hondenspeeltje! Maar toch wel een succes dus bij de kleintjes.. ! @Aalbes, ik heb ook al gegoogled maar 12.95 is het goedkoopste dat ik tot nu toe gevonden heb. Exclusief verzendkosten. Dus als je iets goedkopers ziet, laat het me weten!
Ik heb hem bij Pixmania gezien voor 9,90. Maar de goedkoopste verzendkosten zijn 2,99. Dus dat scheelt niet veel met die van jou. Weet niet wat op jouw site de verzendkosten zijn. En er is ook een set met een pluche versie erbij. Die is ook leuk. Voor in bed erbij. Maar badspeeltje is ook leuk. En zo kan ik allerlei redenen bedenken om weer teveel te kopen. Dus ik wacht nog maar even.
Na wat enkele reactie's gelezen te hebben dacht ik ook meteen aan hondespeeltje. Net de laatste reactie gelezen en misschien wel goedkoper ook om gewoon naar een dierenzaak te gaan voor zo'n speeltje en kun je nog uitzoeken ook
hier is sophie een groot succes hij kan hem oed vast houden met al die pootjes en er lekker op kauwen. raff is er helemaal wild van en onze honden trouwens ook. denk dat dat komt door het luchtje, want metteen toen ik hem binnen kree zaten onze 2 honden te janken ook bij de verpakking. beste speeltje tot nu toe voor onze raff. hij is nu trouwens 6 maanden.
Hm maar als ik nou iets anders weet te kopen bij Pixmania.. Haha, kan me wel voorstellen dat honden er helemaal wild van worden.. er zit toch ook een piepje in?!
ja piept ook als je erin knijpt. maar idd is hij niet echt goedkoop. dierenwinkel zullen ze ook vast zoiets hebben
Hier een groot fan Mijn dochtertje vindt het super, ze speelt er erg veel mee. Ook gaat hij altijd mee in de kinderwagen, en de hele weg is ze er dan mee aan het spelen/op aan het sabbelen. Er zit volgens mij een bepaald luchtje aan wat kindjes lekker vinden, ze kunnen hem goed vasthouden en het piepgeluidje vinden ze leuk. We hebben veel speelgoed, maar tot nu toe is dit echt haar favoriet!