Genante vraag Jongens mama's

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissACEEB, 29 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Hoi dames...
    Na een uur zitten te wikken en wegen of ik dit wel kan vragen toch maar besloten te doen.. dus bij deze...

Vanaf de geboorte kreeg ik van kraamhulp/moeder/schoonmoeder/kinderarts( verschoners ) te horen dat mijn zoontje niet slecht getroffen is van onder..
    Ik deed dit lachend af, dat kan je toch niet zeggen nu?

Nu hoor ik het ook al op het consultatiebureau, zelfs mijn vriendin zei laatst van die is niet klein.
    Nou is het niet dat iedereen uitgebreid zijn dingetje zit te bekijken maar het valt ze op met verschonen...
    Ook was het me al opgevallen dat hij net erboven, maar vooral op zijn zakje echt donshaar heeft... Nu valt het me op dat het groeit...! Het word steeds langer!!

Is dit normaal?
    Mijn vriendin en ik noemen hem al gekscherend testosteronkanon!

Weet niet zo goed wat er van moet vinden allemaal..

Gr...

2. zonnestraaltje1981

zonnestraaltje1981 Actief lid

28 apr 2009
    431
    0
    0
    Groepsleidster intensieve behandelgroep
    Overijssel
    Hi hi grappig zeg! 'k vind die van mn zoontje erg mini ;)

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik vind dat mijn zoontje een lief klein piemeltje heeft maar dat past natuurlijk helemaal in het beeld van het mooiste-liefste-grappigste-leukstekindterwereldsyndroom...
    Als je je zorgen maakt zou ik eens naar de huisarts stappen. Volgens mij zijn de meeste piemels uiteindelijk gewoon gemiddeld (vooral bij een erectie) maar laat er anders eens naar kijken

Enne... je kunt alles vragen!

4. MissACEEB

MissACEEB Bekend lid

26 feb 2009
    508
    0
    0
    Ja ik moet ook zeggen dat ik hem behoorlijk geschapen vind... ook staat zijn voorhuidje al vaak open...
    Snap er geen bal van... ik moet over 2 maanden naar de kinderarts.. ga dan ook maar eens aan hem vragen hoe en wat

5. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hmmm als het zoveel mensen opvalt, en dan met name het cb, die zien zoveeel kindjes..
    Ik zou er wel even mee naar de h.a gaan, als je je zorgen maakt tenminste!

6. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    je kan het altijd vragen..

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ik had laatst ook een kindje waar ik op moest passen. Ik heb dus een dochter dus een jongen is altijd anders.

Ik zag toen ook echt al haartjes groeien bij de balletjes. Ik vroeg me ook gelijk af of dat normaal was. Geen idee dus.

8. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    haartjes heb ik nog niet eerder gezien of gehoord. over groot of klein dat weet ik niet, heb 2 knullen die er ongeveer hetzelfde uitzagen en voor de rest ken ik niemand anders. wat ik wel opvallend vind is dat de balletjes zo groot zijn tegenover het plassertje. maar volgens de kraamhulp was dat normaal. en ze hadden het ook inderdaad allebei.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.071
    3.863
    113
    Hier groeien geen haartjes. Ik zou het gewoon eens bij het CB navragen, al zullen ze het vast zelf ook wel hebben aangekaart als het echt opvallend is denk ik. Maar ja, voor je eigen gemoedsrust gewoon even aankaarten.

10. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    hier ook geen haartjes en normaal formaatje volgens mij hahaha heb geen vergelijkingsmatriaal dus weet het verder ook niet..

11. adi

adi Niet meer actief

Hier ook geen haartjes en verder geen idee eigenlijk, heb het nooit zo bekeken.
    Je kunt het over 2 mnd gewoon even bij de KA navragen.

12. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Of de zorgcentrale bellen? Is hier 24 uur per dag bereikbaar voor vragen! Hier ook een zoontje, maar een klein "ventieltje"(zoals ik het dan noem, haha) en geen haartjes. Alleen heeeel iniminie donshaartjes op zn balletjes :)!

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ik las net op een ander forum dat het ook met een verstoord hormoon huishouding te maken kan hebben.

14. L83

L83 Bekend lid

17 dec 2007
    627
    0
    0
    hihi, sorry wel toepasselijk.

Maar goed hier wat betreft grote geen idee of het groot of klein is, maar geen haartje.
    Ik zou het ook even navragen, idd misschien een wat verstoorde hormoonhuishouding.
    Maar grote kans dat het gewoon niks is om je zorgen over te maken, kan ie later trots zijn :D

15. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Hier groeien ook geen haartjes, maar heb wel eens gehoord dat dat wel kan en dus normaal is.
    Als je je echt zorgen maakt zou ik het eens met de ha bespreken.

16. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hoi,

Hier ook een jongetje die groot geschapen is. Vergeleken bij het zoontje van mn vriendin ( 6 weken jonger) heeft hij 2x zo grote..
    Maar dat maak toch helemaal niks uit?? De ene man heeft toch ook een grotere dan de andere??
    De kraamverzorgende zij het ook al tegen mij!

En die haartjes is de hormoonhuishouding!
    Zelfde dat ook meisjes ongesteld kunnen zijn als ze geboren zijn en dat zowel meisjes als jongens borsten ( jes) hebben..

Wat zou je moeten gaan doen bij de HA?? Stukje eraf laten halen ha ha??
    Is echt niet erg hoor meisss

17. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    size is not everything!

18. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    En nu in het nederlands graag :D

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    Nooit gehoord eigenlijk. Mijn zoon was 'normaal' geschapen en geen haartjes. Kan ook niet vergelijken.

Ik denk niet dat je je zorgen hoieft te maken, maar je kan het eens navragen.

20. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    denk dat het idd met de hormonen te maken heeft.
    ik heb 2 dochters dus weet het verder niet, maar bij meisjes als ze haartjes krijgen (of idd bloedverlies en borstjes) dan kan het pubertas preacox zijn.
    maar dat is dus bij meisjes, toevallig heeft de dochter van mijn zus het.
    zij kreeg heel jong schaamhaar/okselhaar en borsten en werd met haar 8 jaar ongesteld.
    nu krijgt ze al 4 jaar hormoonspuiten om die pubertas even stil te leggen.

dus misschien dat dit een hormoonkwestie voor jochies is.....

Deel Deze Pagina