Hahahaha, dat is wel heel toevallig. Dat zal toch wel meevallen met verkeerd uitspreken? Schrijven is voor sommigen sowieso al lastig . Anders misschien omdraaien? Charlotte Aimée. Dan heb je de naam toch, maar hoeft ie niet zo veel gebruikt te worden. Succes! Blijft lastig om de perfecte naam te vinden.
Sophie &... Alizé, Anaïs, Arianne, Anabel(le), Brigitte, Corinne, Fleur, Ghislaine, Maxine, Matilde, Renate, Rochelle, Solange.. ik geloof tenminste dat deze namen allemaal van Franse origine zijn Ikzelf vind Anaïs het mooist erbij.
Romy Elinde Sarah Isabelle Isabeau Anne Anna Emily Maura Danique Flore Lieke Zo even een rijtje, waar hyves al niet goed voor is . Ben benieuwd wat je er van vindt!
Sallie.. dat komt idd al goed in de buurt Ik heb het er gisteren nog even met manlief over gehad en we staan tot nu toe beide achter Aimée
Ik vind Aimée een heel mooie naam. En ik denk dat het toch meestal wel goed uitgesproken wordt hoor. Verder ken ik een gezin met een Sophie en Margot. Maar dat zal misschien niet je smaak zijn.
Sophie en Olivia Sophie en Liliana Sophie en Alana Sophie en Ayla Sophie en Rozel Sophie en Fiona Sophie en Sarah Sophie en Evelyn Sophie en Norah Sophie en Isabella
Eva.. zo heet een vriendin maar wel een mooie naam Feline wilde we heel graag maar buurmeisje heet Felien
Thnx voor je reactie! Ik vind ze persoonlijk allemaal iets te buitenlands of 3 lettergrepen. Wij hebben een vrij lange achternaam dus vandaar de keuze voor een 2 lettergreep naam