Abel! Seff vind ik niks... dubbele letters die je niet hoort. En bij Mik denk ik aan een mond... dialect/gezegde voor mond hier in de omgeving.
Abel. Leuke naam! Mik is volgens mij een meisjesnaam, Mick kan wel. Sta ik neutraal in. Seff vind ik een beetje suf, sorry.
Seff vind ik leuk qua klank. Mik zou ik Mick doen idd, ik denk ook aan een mond/bek Abel vind ik wel leuk maar best kak. Ik kan nu ook niet kiezen. Ga denk toch voor seff.
Sef(f) vind ik erg leuk. Wij wilden na onze 20 weken echo ons zoontje ook Abel noemen. Het werd uiteindelijk iets anders. Ik hoorde pas geleden kinderen Aap zeggen tegen een Abel op het schoolplein om het af te korten. Dat is wat minder.
Mik rijmt op ... daarom zou ik dat niet kiezen. Sepp vind ik krachtiger dan seff. Heb voor Abel gekozen, leuk!
Wat leuk, nog een Cas die een broertje krijgt! Onze Cas ook! Wij vonden mick heel leuk maar in Brabant en elders worden daar andere dingen mee bedoeld dus hebben we toch maar niet gedaan. Nu een hele leuke andere naam maar die houd ik nog even geheim !