Hallo, Ik ben nu 12 weken zwanger en zijn natuurlijk al bezig met namen Erg leuke bezigheid trouwens Nu zijn wij aan het nadenken om onze zoon of dochter te vernoemen naar mijn overleden broer.. Alleen komen wij er niet echt uit we willen een beetje moderne naam. Nou als er bekende zijn weten ze gelijk wie ik ben De naam van mijn broer is Henk Lulof Arien. Wie kan ons helpen?
Henk Ken Hank Hidde Lulof Rudolf Dolf Luuk/ Luc Lode Ludo Arien Arie-Jan Arie Arne Arnie -> alle letters gebruikt Rien Rick Reint
Leuk idee, vernoemen. Wij doen het ook. Omdat we van de naam van mijn vader (die we dit keer willen vernoemen) niets moois konden maken heb ik de betekenis van deze naam opgezocht. En toen een hele mooie naam gevonden met dezelfde betekenis. Voor ons een ideale oplossing.
ik heb tot nu toe de jongensnamen gezien, hier wat meisjesnamen: * arien (kan ook goed voor een meisje) * lucien(ne) (combi van lulof & arien) * henriette (afkomstig van henk) * ariane (afkomstig van arien) maar als je nou echt geen leuke namen kan vinden, kan je toch je kind 2 namen geven? en dan gebruik je de namen van je broer niet als roepnaam. veel succes met de bijpassende naam zoeken, want ik vind namen vinden voor je kind al moeilijk genoeg, of je het wilt vernoemen of niet.
De naam wordt ook gebruikt als 2e naam.. Bedankt allemaal ik ga het hier vanaaf allemaal even laten zien