Vaag streepje 8 dpo

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Bertje123, 14 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmiddag getest. 1 x kv 2 voor 5 euro en 1 x testpoint early. Testpoint was negatief en kv geeft vaag streepje. Zien jullie het ook of is dit indrooglijntje? Ik zag het lijntje ergens tussen de 5 min en later.

2. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ja, ik zie m! Misschien heeft die van testpoint een hogere HCG waarde nodig.

3. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Deze is denk ik duidelijker, maar vind hem echt heel vaag. Kun je zo'n streepje krijgen als je niet zwanger bent?

4. Linky

Linky Fanatiek lid

12 jun 2014
    3.487
    172
    63
    Vrouw
    Ik zie m zonder echt te hoeven turen. Na hoeveel tijd verscheen het streepje en hoe ver ben je in je cyclus?

Edit: O wacht, titel zegt 8 dpo.
    Dat is wel erg vroeg om te testen, zou nog een paar (min 3) dagen wachten en dan opnieuw testen. Het is wel hoopvol :)

5. laika1010

laika1010 Lid

4 nov 2013
    55
    1
    6
    NULL
    NULL
    Ik zie hem wel hoor heel licht nou en dat voor 8 dpo dat is echt wel heel goed nieuws zeg!!!!

Nu hopen dat hij morgen duidelijker is,maar ziet er positief uit hoor...

Ik heb nog nooit indroogstreepje gehad op me testen ,en heb er een heleboel gedaan hahaha !!!!!

6. ggitty

ggitty Actief lid

6 aug 2008
    188
    0
    16
    Ik vind hem ook vrij duidelijk. Over een dag of 2 nog eens testen...

7. Veera

Veera Niet meer actief

Zie wel heel vaag wat maar 8dpo is echt erg vroeg, kans dat t misgaat is nog zo groot, zou over een dag of 6 weer een test wagen

8. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    Ik zie m wel in de verte, ben benieuwd offie oploopt, hoop t voor je :)

9. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Hij is wel mooi voor 8 dpo hoor.
    Hopelijk gaan ze oplopen deze aankomende dagen

10. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mag ik miss ook hier reageren of moet ik een eigen topic openen.
    Ik heb ook een Kruidvat 2v5 gedaan.
    En ik had test en dacht shit weer niet.....
    Maar nu kijk k nog eens en zie k als ik goed kijk toch een streepje.
    Foto lukt eigenlijk niet zo minimaal is hij. Mijn vriend zegt nee een streepje moet goed zichtbaar zijn.... Mmm twijfel

11. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    image.jpg

Dit is m.
    Stom van mij want heb niet met ochtendtreinen gedaan. En heb gewoon thee gehad vanmiddag.

12. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Lastig hè Kimmie. Ik twijfel ook enorm. Morgen nog maar eens doen. Maar twijfel nu ook aan aantal dagen dpo. Ik heb als ik naar mijn ovulatie testen kijk op 6 jan een positieve test gehad. Niet knal knal positief. Maar wel
    Oplopend en daarna weer aflopend. Nu geen 2e streepje meer zelfs. Testen vd action overigens. Heb mijn eisprong ook gevoeld. We hebben op 5 januari gevreeen. Nu weet ik dus niet exact wanneer due eisprong was. Ze zeggen dat die testen positief zijn, je 24-48 uur later je eisprong hebt. Maar ik voelde hem op dinsdag dus (denk ik). Daarna die week nog regelmatig steken in mijn linkerlies. Dat is ook de kant waar ik de eisprong voelde. Gisteren en eergisteren dood en doodmoe en af en toe lichte steekjes. Vandaag eigenlijk helemaal niks meer. Behalve in de ochtend enorme buikkrampen en heel vaak naar toilet en zachte ontlasting. Vanmiddag dus die test. 1 vaag streepje, de andere echt negatief. Ik denk dat het niks is, maar weet ook niet wanneer precies mijn nod is. Ben 14 dec bevallen met 16+1 dagen van een zoontje met een stofwisselingsziekte. We konden niet anders dan de zwangerschap afbreken. Ik denk gewoon dat ik het weer te graag wil. Lijk enigszins geobsedeerd nu door zwanger willen worden. Ben aldoor op het forum aan het kijken. Gewoon maar afwachten denk ik, maar dat is ontzettend moeilijk!

13. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij jullie beiden zie ik een streepje spannend

14. Kimmie1990

Kimmie1990 Bekend lid

4 jun 2015
    578
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel lastig. Net wat jij zegt. Ik wil het ook te graag, ben er ook veel te veel mee bezig merk k.
    Elke keer forums kijken, Googlen op symptomen enz.
    6-1 en nu positief zou heel goed kunnen hoor.
    Ik had namelijk 4-1 positief getest (met cb dus 100% zeker) en de vlg dag de inseminatie. Heb alleen sinds zaterdag dunne ontlasting, kan t niet ophouden. dit ging door tot woensdag en gisteren en vandaag niet meer geweest.
    Maar waarom ik zo twijfel is net als jou, ik ben zo ontzettend moe, na het eten val k in slaap, wordt wakker en denk alleen ma aan slapen en gewoon echt uitgeput lijkt t wel. Verder niks geen klachten behalve opgeblazen gevoel en wat buikpijn.
    Zo lastig dit.
    Ook heftig dat je de zwangerschap hebt moeten afbreken. Lijkt me erg zwaar

Ga jij morgen weer testen?

15. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Zie hem ook. 8dpo is erg vroeg. Ziet er wel hoopvol uit. Over twee dagen nog eens testen! Spannend hoor.

16. Kroel

Kroel Bekend lid

3 sep 2015
    629
    1
    0
    Onze kleine man houdt mij wel bezig!!
    Brabant
    Nou ik kan niet turen, vraag mij altijd af hoe het kan dat mensen iets zien terwijl het voor mij dan gewoon wit, witter witst is, maar bij jou testen zie IK zelfs een streepje.

Nu dus afwachten of ze mooi gaan oplopen aangezien het nu nog best vroeg is en het nog alle kanten op kan.
    Ik duim voor je!

17. Bertje123

Bertje123 Bekend lid

15 nov 2015
    860
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor alle reacties. Ik heb momenteel een fulltime job aan het lezen van onderwerpen hier op de site. Van klachten, tot en met (vals) positieve testen. Ik weet het gewoon niet. Vind hem te vaag om echt te geloven dat het positief zou kunnen zijn. Zeker na die andere negatieve test. Probeer het morgen nogmaals.

18. Leentje1982

Leentje1982 Fanatiek lid

14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Ik zie 'm ook en ben ingelogd via m'n mobiel, kleiner scherm dus en zag 'm meteen zonder te turen ;)

19. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Zie m ook!

Deel Deze Pagina