sorry, alsnog even voorstellen

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Ana, 31 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    Ik had al gereageerd op een bericht in het forum zonder dat ik me voorgesteld heb, niet zo beleeft... Bij deze:

Ik ben 37 jaar, sinds 7 maanden getrouwd, heb op m'n 26e een abortus gehad en op m'n 32e een miskraam, beiden in de 2e maand. Beide zwangerschappen waren voltreffers (de 2e keer was meteen na 1 maand vd pil af te zijn!) dus tot nu toe had ik altijd het idee dat ik supervruchtbaar was. Nu ben ik natuurlijk een stuk ouder en weet dat dat nu waarschijnlijk een stuk minder is.

Ik heb eindelijk stabiliteit in m'n leven gekregen, heb een schat van een man, een goede baan lekker thuis en heel veel behoefte aan een groot gezin!! Ik weet niet of me dat gegeven is maar met ééntje prijs ik me al gelukkig.

Deze maand zijn we voor het eerst begonnen met "onvoorzichtige sex", helaas hadden we rond de eisprong geen tijd vanwege een zakenreis. Het is pas de 1e ronde dus volgende maand gaan we er serieus voor. Ik ben alleen erg zenuwachtig omdat ik zó graag weer zwanger wil worden, en ik weet dat wanneer het verlangen te groot wordt, de kansen verkleinen...

Goed, ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn maar dat lukt me op dit moment niet zo goed, ik ga maar eens hard aan "nu" werken en niet zo aan "straks", dat heeft veel meer zin.

Als laatste (ik klets veel te veel) wil ik nog even zeggen dat dit forum voor mij een geweldige ontdekking is, mijn naaste omgeving is toch een stuk kleiner (ik woon in een dorp) dan het aantal vrouwen dat hier langskomt met hun verhalen, ervaringen en wijsheden. Heel leerzaam en geruststellend.

Bedankt!

2. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    welkom en succes

3. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    Bedankt!

Ik moet eigenlijk werken maar ben nog steeds aan het lezen! :)

4. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    welkom en succes :D

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Welkom op het forum!
    En teveel kletsen is hier geen zonde hoor, eerder een deugd dacht ik :p
    Hopelijk heb je geluk en ben je nog lekker snel zwanger ondanks dat je nu wat ouder bent en gaat t deze keer helemaal toppie :)

6. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Van harte welkom en veel plezier op dit forum.
    Groetjes, Anakin.

7. patries38

patries38 Bekend lid

2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Hoi Ana,

Zo te lezen ben je een bijna leeftijdsgenootje. Leeftijd wil niet altijd wat zeggen, ik was meteen in ronde 1 zwanger, helaas een miskraam geworden. Maar we gaan er weer voor, dus wie weet, straks samen zwanger.
    Welkom en succes,
    groetjes Patricia

8. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude

leuk dat je er bent
    en idd reutel maar raak hoor hier :)

en hopelijk horen we snel goed nieuws van je
    je leeftijd moet geen probleem vormen :) zijn meerdere van jouw leeftijd die ook zwanger zijn hier ikzelf was zelfs 41 toen ik ons moppeke kreeg

dus hop meid vlam eronder en gaan met die banaan :)

heel veel plezier op het forum

9. miranda72

miranda72 Actief lid

25 mei 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    welkom en veel plezier hier

10. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    Hé ik krijg het helemaal warm van jullie hartelijk ontvangst...

Blij te horen dat er nog andere laatbloeiers zijn, ik denk zelf dat ik nu na zoveel jaar bezig geweest te zijn met leven, ontdekken, leren, wijzer worden, fouten maken, bodem raken en weer opkrabbelen, groeien en ontplooien, wellicht nu oud en wijs genoeg ben om een evenwichtige en standvastige moeder te zijn die heel wat kan vertellen en onderwijzen maar ook zin heeft om nieuw leven te ontdekken en samen met de komende generatie op te groeien en al het geleerde weer aan de tand te voelen.

Ik heb een nieuw bericht aangemaakt in "zwanger worden" omdat ik toch even m'n ei kwijt moest over iets wat vooral voor dit forum eigenlijk off-topic is maar waarvan ik denk dat ik niet de enige ben die zo iets achter de rug heeft: vrijwillige zwangerschapsonderbreking (gewoon abortus dus), ik weet dat in veel ogen dit iets onbegrijpelijks is, het is iets waar ik inmiddels vrede mee heb maar ik weet dat dat soms heel erg moeilijk is en misschien zijn er nog anderen die soortgelijke ervaringen hebben.

Bedankt!!

11. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dat is toch prima meis

alles moet besproken kunnen worden en je zult er vast je reden voor hebben gehad

dus schroom niet om iets te posten

Deel Deze Pagina