Goed gedaan hoor! Waarschijnlijk is papa een beetje aan het ontsporen en kan de verantwoordelijk nu (tijdelijk) niet aan. En dan moet er van buitenaf een halt worden toegeroepen. Nu maar hopen dat hij de juiste hulp krijgt en papa weer op de been geholpen word zodat hij weer een verantwoorde papa kan zijn. En dan heb jij ze juist hun papa weer gegeven ipv ontnomen! En mocht het anders uitpakken en papa er niet boven op komen dan heb je de kinderen iig een hoop meer ellende bespaart. Want stom dronken vuurwerk afsteken.... kan het NOG onverantwoordelijker met kinders erbij?
Nou dat heb je goed gedaan hoor, je hoeft je niet rot te voelen, want je doet het voor de veiligheid van zijn kinderen. Als ik zoiets zag had ik ok gelijk aan de bel getrokken. Die man heeft heel hard hulp nodig.
Meid ik vind het super goed wat je gedaan heb, je helpt de kinderen er mee dat is het belangrijkste. Ik kom zelf uit Tilburg en daar is dinsdag dus iets verschrikkelijks gebeurd, een man 30 jaar is na een avondje/nacht stappen op de kermis dronken in slaap gevallen met een sigaret. Helaas heeft hij het niet overleeft. Hij had ook een dochtertje van 2 waar hij een omgangsregeling mee had, die was op dat moment bij haar moeder. Helaas hebben wij het vroeger ook mee gemaakt met mijn vader die alcoholist was. Hij viel ook in slaap met een sigaret, het gevolg, de hele bovenwoning uitgebrand. Gelukkig waren wij toen ook niet aanwezig maar god weet wat er had kunnen gebeuren. Dus meid, je hebt het echt super gedaan.
Meis ik vindt dat je het heel goed aan gepakt hebt. en snap wel dat je er toch ook wel bang van wordt. maar je hebt goed aan de kindjes gedacht.
Ik vind het hartstikke goed van je hoor. Het is het enige en beste wat je in het belang van die kinderen kon doen. Ik denk dat het goed zou zijn als er meer mensen zoals jij zouden zijn op deze wereld!
Ik wilde dat er vroeger net zo iemand bij ons in de buurt woonde als jij. Iemand die mijn moeder, die ook acoholist was/is ook tot een halt zou roepen. Of het had geholpen is het tweede natuurlijk, maar ik denk echt dat je heel goed gehandeld hebt hoor! Een dronken vader of moeder is geen pretje en dat verdienen kinderen niet. Ik hoop dat het goed komt met je buurman, vooral voor zijn kinderen. Jij hebt in ieder geval je best gedaan! xxx
Meid! Je hebt het hardstikke goed gedaan, want zo gaat het natuurlijk niet. Nu hopen dat de vader geholpen wordt zodat hij zijn leven kan beteren en een goede voorbeeld voor zijn kinderen kan zijn. Niet schuldig voelen hoor! Stel dat je niks had gedaan en er gebeurde iets verschrikkelijks, dan zou je jezelf het nooit vergeven
Dames jullie reactie's laten mij me weer een stuk beter voelen en bevestigen ook dat vonkje in mijn hart, dat ondanks dat het voor mij moeilijk was ik dit moest doen. Groetje sAnita
Super gedaan! En nu hopen dat de buurman de boodschap begrijpt en er iets van leert. Dat zou goed zijn voor hem en natuurlijk zijn kids.
Met mij gaat het nu wel goed, maar van de buurman hebben we nog niets vernomen. Denk ook niet dat dat gaat gebeuren want voor de rest heb ik er eigenlijk niets mee te maken. Heb hem vandaag rond zien lopen, de kids hadden schone kleren aan, hijzelf niet. Groetjes Anita
oke nou ben blij dat je je niet meer zo schuldig voelt, want meid dat hoeft echt niet. Jij hebt het beste gedaan voor die kinderen wat iemand maar zou kunnen doen. De kinderen zijn dus nog wel bij de buurman, ik hoop dat hij een flinke waarschuwing heeft gehad en er ook iets mee doet.
Nee ze hebben de kinderen niet op stijl en sprong weggehaald, wat mijn man wel is opgevallen is dat opa en oma sinds dit weekend weer in het beeld zijn en dagelijks even langs lijken te komen. Groetjes Anita
oke dan denk ik dat ze misschien opa en oma hebben ingeschakeld. Ik hoop dat die kinderen het nu goed krijgen ook bij papa.
Ze zijn vrij vlot na dit gebeuren weer terug gegaan naar mama (maar volgens mij waren zijn 3 weken ook op) Toevallig vandaag dat de jongste hier weer op straat aan het spelen was. voor de rest heb ik nog niets weer gehoort. Groetje sanita
Ben blij dat je stappen hebt ondernomen, als ik dit zo lees is dat ook het enige juiste. Het is erg genoeg voor die kinderen, maar dit gun je niemand en zo is er in elk geval toch nog sociale controle voor de kids! Goed werk!! En dat zo vlak voor t eind8)