Leuke dingen in en om amersfoort??

Discussie in 'De lounge' gestart door Boulevard, 19 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boulevard

Boulevard Niet meer actief

Om met een aantal vriendinnen af te spreken in amersfoort ben ik op zoek naar een leuke locatie. We zijn met ongeveer 20 meiden en de kinderen ( van 0 tot 6 jaar ofzo)
    Suggesties?

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hai,

Je kunt naar het Dierenpark in Amersfoort en het Bosbad (buitenzwembad in bosrijke omgeving) is open tot en met eind augustus (moet je wel mooi weer hebben natuurlijk).

Anders zou ik het niet zo goed weten. We wonen hier zelf nog niet zo lang maar ik kan het Dierenpark erg aanraden. Is erg mooi aangelegd en heel leuk voor de kinderen. Genoeg restaurants en speeltuinen ook.

Succes ermee.

Groetjes Charlie

ps. Je spreuk is erg goed! Ik ben er achter dat ik echt heel weinig geduld heb!! Vooral met toilettraining momenteel!!

3. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd dierenpark. Aquadrome zegt mijn man ( echte amersfoorter ) is echt super. Voor wat oudere kinderen kun je naar de octopus, is leuk voor wat oudere kinderen. Wil je ook eten in A'foort? Dan is d ekabouterhut wel leuk, kun je pannenkoeken en kip eten.

4. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aquaindoor in soest, kasteel groeneveld baarn, wandelen in lage vuursche en daar ook een pannenkoek eten, onder voorbehoud paleis soestdijk.

5. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ik lees met spanning mee, wij wonen net in Amersfoort en kennen het nog niet zo goed.

6. Boulevard

Boulevard Niet meer actief

haha :D

Nog meer ideeen?
    We zijn er van 11uur tot 15:00 ofzo, in de winter. Monkeytown zijn we geweest maar dat beviel toch niet zo.

7. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Weet je dat ik helemaal niets kan bedenken? En ik woon hier dus al 8 jaar.. :(

8. Stillewens

Stillewens Actief lid

28 mei 2008
    375
    0
    0
    De kabouterhut. Zit vlakbij de dierentuin. En kun je een lekkere pannekoek eten. kleurplaat voor de kids.
    De Kabouterhut - Amersfoort

9. Esin

Esin Niet meer actief

Dames die in Amersfoort wonen ik vraag me af hoe het is om daar te wonen... ?

Wij wonen nu in Rotterdam en willen hier heel erg graag weg..
    (wel pas over 2 jaar)

Ik wil in de buurt van mijn familie gaan wonen, maar die wonen allemaal in een dorp en dat gaat mijn man net iets te ver... :D

Amersfoort ligt in de buurt van mijn familie en toch nog de STAD wat mijn man zoekt, maar dan hopelijk niet zo ASO en druk als Rotterdam.

We willen wel in de nieuwbouw wijken gaan wonen.. Vathorst ofzo?

10. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Vathorst is een herlijke wijk om te wonen Esin, zou het je zekers aanraden! :)

Deel Deze Pagina