ovulatietesten 4 uur wachten

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Miez, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Hoi,

weet iemand misschien waarom je eigenlijk 4 uur niet geplast mag hebben voor je een ovulatietest doet? Als je blaas vol is dan heb je toch genoeg urine om te testen?

Groetjes

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Je urine moet wel geconsentreed zijn...als je plast omdat je veel gedronken heb is het te waterig en waarschijnlijk ook te weinig LH hormoon om een test te doen...

Die 4 uur is een indicatie...vaak red je het al bij 3½ uur ;)

3. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Oke dankjewel. Hopelijk krijg ik dan binnen een paar dagen een positieve ovtest...

4. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Als je de ovu testen van sensitesten gebruikt dan hoef je je plas niet op te houden en mag je alleen twee uur voor de test niks drinken. Heb ze deze ronde voor t eerst gebruikt en ze bevallen prima, keurig mijn ei mee ontdekt. Vind ze fijner dan die van matcare want dan moet je wel je vier uur je plas ophouden.

5. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    idd dat is heel moeilijk want ik heb een kleine blaas.. 't is soms echt aftellen en heel lastig dat je niet mag plassen :)

6. jolanda666

jolanda666 Actief lid

30 okt 2007
    330
    0
    0
    administratief
    Drenthe
    Daarom zijn die van sensitest zo fijn want dan hoef je je plas niet op te houden, je moet alleen zorgen dat je genoeg urine hebt om de test mee te doen. Bij mij werkte sensitest erg goed.

7. Makkie

Makkie Niet meer actief

ik heb ze altijd van de apotheek eigen merk. Weet zo de naam niet meer. Deze moeten juist met ochtendurine gedaan worden, dus dat vind ik erg fijn!

8. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik gebruikte die van persona ,met het apparaatje, maar kan ook zonder.
    Die moesten ook met ochtendurine.

Deel Deze Pagina