Sorry, even heel hard gillen-topic!!

Discussion in 'De lounge' started by Linnie1985, Jul 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

Sep 23, 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh:x:x:x:x

M'n vriend slaapt al een week lang op de bank, meneer is bang dat het bed anders instort ( staat op klossen):p

En nog een keer:

AAAAHHHHHHHHHHHHHHH

De baby is echt een antilliaans kind, TE LAAT!:)

2. Dana

Dana Niet meer actief

hahahaha, :D ik ga voor je duimen!!

3. Seth

Seth Niet meer actief

AAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Wil van die harde buiken, voorweeen etc, etc, af......
    en hoezo rust houden met twee kleine kindjes......
    onmogelijk....

(dissapointed, hou vol.... dochter was er met 41+5..... dus Hollanders kunnen er ook wat van... :D)

4. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    oh lekker ff gillen....

gilt keihard...niet in woorden uit te drukken want dan barst het scherm kapot.

ik gil omdat ik bang ben dat mijn dochtertje niet goed gaat ontwikkelen door een pas ontdekte hersenbeschadiging.

ik gil omdat ik ons 2de wonder waar we 2 jaar over gedaan hebben weer heel erg mis!!

ik gil omdat het onzeker is of mijn man zijn baan mag houden.

Ik gil omdat ik altijd verkeerd word begrepen.

ik gil omdat ik enorm depressief ben.

En ik gil nog het hardst om de aanslag van de belastingdienst die net is binnen gekomen!!!!!! weer 450 euro door de brievenbus.....

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x

ik kan wel gillen omdat het lijkt dat ik hier op kantoor een veelvuldig te maken heb met baby's (en dan het ik het niet over de echte babies ;) maar collega's). Ik kan ze niet eens kleuters noemen want die kunnen tenmiste nog iets onthouden ...

*schud in diep zelfmedelijden het hoofd* :)

6. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Ik doe met je mee.....

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    en nog een keer AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Hier is het wel een kleuterklas... ongelofelijk dat mensen zo triest kunnen doen... "ik heb het niet gedaan, dat heeft die en die gedaan" en "dat is niet mijn verantwoordelijkheid".

Pfffffffff, eigenlijk zou ik het liefst willen zeggen
    "hou je kop en ga gvd eens aan het werk!!!!"

Zo dat is eruit! :D

7. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

ik ook!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH

Ik liet net jam van me cake vallen, in me hemd tussen me
    borsten hele bh eronder! aaaaaaaaaaaah bakken!!

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    oooeeehhhh, als ik ergens een ongelooflijke hekel aan heb is het die zin wel "dat is niet mijn verantwoordelijkheid"... of afgekort:

BINV - Ben Ik Niet Van.

Ik heb er een mok van laten maken .... :D

9. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Jawel heb toevallig 2 weken geleden een heel klein plukje aan de achterkant weggeknipt maar schoonloeder vond dat een pony beter was voor dit warme weer en nu is haar prachtige lange blond lok weg die ze aan de voorkant had en nu past er bijna geeneens meer een speldje in :x:x:x:x:x:x:x:x

owwwwwww ben er al een WEEK HEEL BOOS om, echt woedend :x:x:x

@Dissapointed: :D:D:D ik ga voor je duimen!!

10. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

@chantal74: ik snap dat je nog steeds boos bent zou ik ook geweest zijn..en niet zo'n klein beetje ook..

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh
    er is zoveel wat er tegenzit dat ik t maar geen eens ga typen

oke eentje dan die niet zo erg is...
    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
    mn vriend werkt heel veel over werkt 16 uur op een dag..is ie eindelijk t weekend vrij nodigt hij zn oma uit die dan half 2 op een zaterdag komt en tot savonds blijft..en aaaaaaaaaaaaaah ik heb daar toch zo geen zin in..:(

11. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

mag ik ook meedoen?

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Ik gil ff omdat het maar niet lukt met de sollicitaties voor mijn man.

En nog een keer AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Omdat mijn hele schoonfamilie mijn man in de steek laat. Nooit zullen ze eens uit hun zelf bellen of zoiets terwijl ze wel constant bij iemand anders zijn. Zelfs de zwangerschap van een buurvrouw boeit ze meer dan de komst van hun 1e kleinkind.

Ennuh schoonloeder hihi ( sorry maar vind m goed gevonden )

12. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    1,903
    0
    0
    Oosten van het land

ik ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13. soesje1986

soesje1986 Actief lid

Apr 17, 2009
    309
    0
    0
    ik moet ook ff gillen.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHH GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

om het feit dat mijn collega niets snapt als je dingen 1x zegt behalve bij poging 2 of 3 lijkt ze door te hebben wat er aan de hand is. geloof dat ze oost-indisch doof is. ggrrrr.

en nog eens.
    omdat klanten alleen maar bellen over dat de dingen niet goed zijn die ze 1 uur daarvoor hebben aangeleverd, en dan op hoge poten op bellen dat we door moeten werken en dat we niets aan het doen zijn.

ggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

zo dat moest er uit.

14. Megan

Megan Lid

Dec 28, 2008
    44
    0
    0
    juridisch medewerker
    Flevopolder
    Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    Word gek van de overlast van kleine kevertjes in mijn huis!!!!!!
    Dat wordt weer een verdelger inhuren.grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Ik heb er nog een ....

AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRHHHHHHHHHHHHHH :x

Omdat ik (en ik kan niet geloven dat ik dit uit mijn strot krijg) zou willen dat ik weer ongesteld ging worden :x want ik zit al 1,5 week met menstruatrie krampen (buik en rug), hoofdpijn, lamlendige benen etc., kortom alles waarvan ik weet dat mijn menstruatie moet komen, maar niets ...

Officieel nu al 4 dagen overtijd, maar uiteraard niet zwanger want (en daar is weer een gil-moment), daar heb ik al een godsvermogen aan testen tegenaan gegooid (aaaaaarrrhhhhh :D) (hubbie wil alleen nog maar de digi-testen, want hij vind het turen naar een streepje zo irritant ;) - maar digi-testen zijn zo duuuhuuurrrr :p)

Zucht ... ik wil verder na de miskraam :(

16. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,199
    113
    Brabant
    AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

omdat ik zo obstipaat als een konijn ben en nu voel dat ik "moet". AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
    dat gaat pijn doen....

17. Eppo82

Eppo82 VIP lid

Jun 25, 2007
    15,234
    6,094
    113
    Dat mn zoontje vandaag oervervelend is en mn dochtertje gewoon niet wil slapen vandaag en dat ik GEWOON EEN UURTJE VOOR MEZELF WIL ZONDER GEHUIL AAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH!!

En dat ik nog niet ongesteld ben geworden sinds de bevalling en ik heel erg hoop dat die er binnenkort aankomt (aan mn humeur te merken wel ;))
    AAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

Oh wat lucht dit op zeg, fantastisch zo'n topic!

18. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nou ik ook een harde gil....
    Vorige week een hele goede vriendin verongelukt, ( was ook op tv bij hart van nederland en stond in de krant).....
    Gister hebben wij haar begraven,
    Kan het nog steeds niet besefen :(

19. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

May 21, 2007
    2,779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Jeetje wat erg zeg!! Gecondoleerd.

Oke ik moet ook echt even gillen.
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh
    Zo!!!

Ten eerste omdat de jongste al de hele dag niet wil slapen en elke keer even slaapt en dan weer begint te mekkeren terwijl ik hem gister de hele dag niet gehoord heb.

Ten tweede omdat manlief net met de leuke mededeling kwam dat hij voor zijn werk anderhalve week naar Paramaribo gaat. Hij vertrekt in de tweede week dat ik weer moet werken na mijn verlof. Wat me helemaal iriteert is dat als ik zeg dat ik het nog helemaal niet zie zitten alleen met 2 kinderen hij zegt ja maar ik kan er ook niks aan doen. Tuurlijk wel eikel gewoon nee zeggen Aaahhhhhhhhhhhhhhhhhh ( verder is hij wel heel lief hoor en werkt zich een slag in de rondte voor ons).

Zo dat lucht wel een beetje op. Nou straks nog even lekker hardlopen en dan kan ik er hopelijk weer even tegen.

20. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113

Jeetje, wat erg. Gecondoleerd!

Share This Page