Wat een super topic is dit!! Gek genoeg heb ik niet echt iets waar ik heel hard om moet gillen. Dus een kleintje: AAAAAhhhhhh Hoop alleen dat ik binnenkort bericht krijg van mijn sollicitatie, want ik ben zo ongeduldig en het lijkt me zo'n leuke baan!!! En Popje: jij hebt echt de meeste reden om hard te gillen. Wat vreselijk van je vriendin. Gecondoleerd en heel veel sterkte!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. Ik moet m'n mond houden tegen m'n vriend over 'iets' want hij mag dat donderdag pas weten. Of tenminste, het moet een verrassing blijven tot donderdag. Terwijl ik het juist nu al zo graag aan iedereen wil laten zien en op hyves en al mn andere profielsites wil posten
Ik doe ff mee, AAAAAAAAAA Heb een boete van 140 euro gekregen, mijn scooter rijdt te hard. En ja, het is mijn eigen schuld maar ik rij nooit voluit hooguit 35 en ja dat ding kan dus veel harder. Meteen naar de scooterzaak om dat terug te zetten. En het ergste is dat ik hem net had.....stom maar het is mijn eigen schuld.
AAAAAAAHHHHHHAAAAAHHHHHH Omdat ik het gewoon enorm leuk vind om te gillen en omdat ik nu heel nieuwsgierig ben naar de verrassing van Shaddixx
Hahaha Het is niet zo héél bijzonder maar ik weet zeker dat mijn vriend het absoluut níét verwacht, en daarom vind ik het zo stoer om te vertellen! Ik wil het ook niet hier plaatsen want stel je voor dat ie een keer mee komt lezen.. Dat heeft ie nooit gedaan, maar ik heb het redelijk vaak over 'het forum', dus who knows Nog 36 uur!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ik zie t allemaal even niet meer zitten........wel opgelucht nu............nog een keer dan AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH 0*zucht* adem halen....pfffff zo das eruit!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh gewoon even omdat ik mezelf tot last ben
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!! Ik zit zonder tv!! al ruim 2 weken, omdat dat @#$% bedrijf niet aan de afspraken houdt!!!
Voordat ik ga slapen wil ik ook nog wel ff gillen: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!! Sinds de kijkoperatie van vorige week maandag zit ik echt niet lekker in mn vel, voel me moe, somber, geïrriteerd, heb pijn in mn buik, ik vergeet alles en ik heb echt de domste en meest rare acties!! Hopelijk voel ik me snel weer wat beter...
Leuk topic.... Komtie!!!!! AAAAAAARRRRRRGGGGH omdat ik 's morgens mijn bed niet uit kan komen, overdag duf op mijn werk zit maar 's avonds gewoon niet kan slapen!!! AAAAAAARRRRRRGGGGH omdat ik 3 weken vakantie wil i.p.v. 2 maar mijn baas heeft gewoon nog steeds geen akkoord gegeven terwijl ik toch echt optijd ben geweest met aangeven!!! Andere collega's hebben zelfs 4 weken!!! AAAAAAARRRRRRGGGGH omdat ik om de vorige reden gewoon mijn mond eens goed moet open trekken want ik laat altijd over me heen lopen!!! AAAAAAARRRRRRGGGGH omdat ik van mezelf baal dat ik zo lui ben aangelegd!!! Vriendje doet bijna alles in huishouden en ik blijf gewoon op mijn luie reet zitten!!! AAAAAAARRRRRRGGGGH omdat ik nu naar bed ga maar vanaf hier mijn vriend al hoor snurken dus dat wordt weer uren voor me uit staren en hem in zijn rug porren!!! Verder ben ik heel gelukkig hoor!!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH Bekijk bijlage 89076 Omdat ik nu inmiddels al zo'n 6 maanden geen 8 uur meer achter elkaar heb geslapen.. eerst de slapeloze nachten met veel plassen en nu de nachtvoedingen... IK WIL SLAPIES DOEN!!
nou dan gil ik ook even mee ik word gek van mensen die zeggen dat ik wel is wat dikker mag worden aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrghhhhh en me vriend altijd met zijn mond open slaap en heel luid ook nog aaaaaaarg:x:x:x:x
ik ga maar even positief gillen. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA die gyn zat vorige week lekker fout toen hij zei dat mijn vruchtzak leeg was en dat mijn zwangerschap niet goed zat. vandaag een hele mooie beeb gezien met een kloppend hartje!!! WHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOEHOE
@ Shenoby GEFELICITEERD!!! Ja ik ook!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Gister stond er zoveel geld op mijn rekening, maar dat is ALLEMAAL op aan rekeningen! Natuurlijk zijn de rekeningen nog NIET op :x AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH mijn vriend is al 9 maanden werkloos en NIEMAND wil hem aannemen vanwege zijn ziekte van Crohn:x en natuurlijk is meneer niet uitkeringsgerechtigd en is de gemeente heel erg terughoudend met het helpen! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Ik HAAT incassobureau's waar ik 10x dit verhaal moet neerleggen. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ik werk al meer dan 75 uur per week en ik MOET nog meer werken tot er iets veranderd:x AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH Ik wil dit zo graag goed geregeld hebben voor mijn bevalling:x Ons kindje zal nooit iets tekort komen dankzij familie en vrienden, maar wij willen het zelf doen! Zo dat lucht op
AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH heel de nacht wakker gelegen door maagzuur.. zag elk half uur op de wekker!!
Daar krijg ik nou kippenvel van!! Geweldig nieuws!!! Vandaag een vriendin van mij in dezelfde situatie... ze krijgt een echo om te kijken of er nu wel iets is.. maar we vrezen het ergste...
AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHH Vakantie geld is nog steeds niet gestort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!