hier nog een keer AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA omdat ik nog steeds met helse kiespijn zit! al 2 bezoeken naar de tandarts gehad maar nog niet geholpen!!!
oh ik word echt helemaal gek hier zeg!!!! liggen de kinderen eindelijk te slapen, belt mijn vader op. ik kom morgen langs om wat dozen met troep te brengen die bij hem op zolder stonden. eh ja, leuk, maar wij zijn niet thuis. nou zeg, is hij helemaal over de zeik omdat wij niet thuis zijn, en ik moet alles maar laten vallen omdat hij geen zin heeft om zondag te komen. ik heb toch niet gevraagd of hij de zolder op wilde ruimen? ik moet volgens hem maar mijn plannen afzeggen zodat hij mijn oude wiskunde schriftjes enzo kan komen brengen. zijn verdomme ook nog eens bezig met verven etc, dus die dozen staan alleen maar in de weg hier! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
Dit komt precies op het goede moment.... ik moet ff gillen omdat dit de zoveelste vakantie is die niet onbezorgd voorbij gaat.. Paar jaren gehad dat man zijn schouder uit de kom was of hij was eraan geopereerd, vorig jaar geen geld omdat man geen baan had en we moesten leven van mijn oproepkracht-loontje...en dit jaar leek het goed te gaan, hebben een plekje waar we heen kunnen om er lekker uit te zijn en hebben geld om leuke dagjes weg te gaan (zoals dierentuin enzenzenz) en wat denk je???? Auto-blower naar zn grootje..... garagehouder zit tot zn nek in het werk en kan het niet oplossen en dus is er een kans dat we niet wegkunnen.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Zo dat is prettig! (gelukkig mogen we wel ff bij de garage langs zodat hij kan kijken of het een zekering-probleem is en anders gaan we kijken of kwikfit of euromaster het kan oplossen... op zich wel wat opties maar toch is het balen dat er weer iets is waardoor onze vakantieplannen danig in de soep (dreigen te) lopen)
Vervelend allemaal zeg.... hoe ging het?? (heb niet gelet op de tijd dat je dit schreef, is dit allemaal vandaag?? of was het gister...) Jou onderschrift is wel geweldig zeg!!! Hoe kom je dr'op
AAAAH! Ik kan eindelijk beginnen met mijn spoedopleiding rijbewijs en schoonzusje zou oppassen. Zou ja! Want madam kan niet, want ze zou misschien een sollicitatie kunnen hebben, en nog wel een sollicitatie terwijl ze nog haar cv etc moet rondbrengen. Nu heb ik dus totaal geen oppas en vliegt daar even 2500 euro door de goot. Dank je, schoonzusje.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA*snik*HHHHHHHHHHHH*snik* Ik moet even heel hard gillen (met wat gesnik) omdat ik na een relatie van dik 5 jaar opeens alleenstaande moeder van een dochter van nog geen 4 maanden ben geworden