whaaaaahhh!!!!!! zie mn onderschrift! eindelijk een ei, zelfs 2! zo lang naar echo's gekeken vol met pco eieren die niet verder groeiden en nu zelfs 2 mooie eitjes! gister nog 13 en 14 mm, vandaag 18 en 19. vanavond pregnyl en vrijdag iui! eindelijk! ik weet dondersgoed ik ben nog lang niet zwanger maar ben even heeel blij! hihi sorry hoor
Yeahhhh snap ook heel erg goed dat je heel blij bent ! .. het is heel verveelend als je steeds te zien en te horen krijgt dat ze niet willen groeien ! Superrrrr goed nieuws ! en een hele mooie datum ook hihi.. Heel veel succes met je eerste IUI ! X
JEEJ! Meid wat fijn voor je/jullie! Ik sprong ook een gat in de lucht toen we na een jaar behandelen 1 goede eicel hadden en de eerste poging konden wagen. Het geeft de bevestiging dat je lijf het dus wel kan (goede eicel produceren). Nee je bent nog niet zwanger maar de kans is er nu tenminste! Hoopgevend; ik had maar 2 keer een eicel nodig en toen was het raak dus alles kan.
Haha dank jullie! De vreugde is om aan het slaan naar onzekerheid. Mn bms was pas 4,2. Straks is het niet dik genoeg! En ik ga er niet vanuit dat het de eerste keer gelijk raak is. Dat zou te gaaf zijn. Maar voor hetzelfde geld zeg....