Hallo Allemaal! Ik heb een (rare?) vraag: ik ben vanaf november bezig zwanger te worden en heb dus komende 6 maart mijn NOD. Ik lees alleen overal over afscheiding tijdens de cyclus en dat ie anders is tijdens de eisprong. Aleen....ik heb sinds ik ben gestopt met de pil helemaal geen afscheiding meer?? Heb ik dan ook geen eisprong?? Ik maak me een beetje zorgen omdat iedereen om me heen de 1e ronde gelijk zwanger lijkt te worden.... Groetjes Marlou
helemáál geen afscheiding? Dat kan toch haast niet? Dus jouw ondergoed is 's avonds altijd net zo perfect schoon als hoe het 's ochtends uit de kast komt? En als ik het goed begrijp had je dus wel een beetje tijdens je pil?
Nou inderdaad, zo goed als schoon mn ondergoed 's avonds, is toch raar?!?! Tijdens mijn pilgebruik had ik het wel wat meer maar ook erg weinig....
Hoi, wat raar dat je geen afscheiding hebt, ik heb zelf ook minder dan tijdens pil gebruik, maar helemaal niks lijkt me niet echt gezond. Ik zou gewoon even de huisarts bellen
Ik ben sinds augustus met de pil gestopt. Afgelopen cyclus heb ik voor het eerst afscheiding gehad toen mijn ei kwam. De maanden daarvoor niet (wel af en toe een beetje afscheiding, maar daar hield het dan ook bij op).
Oh gelukkig dus meer mensen die dat hebben....maar was je wel ongesteld geweest die andere maanden?? En heb je wel een eisprong als je geen afscheiding hebt?