Hallo meiden, Ik wilde graag weten vanaf de hoeveel weken jullie de baby voelde. Ik ben nu bijna 15 weken en vraag me af wanneer ik het kan gaan voelen. Op de 12 weken echo was de kleine zo druk aan het spartelen lijkt me zo mooi als je het gaat voelen. Groretjes
Bij mijn eerste zwschap was het dacht ik week 22 of 23 dat ik echt duidelijk de kleine voelde (maar mijn placenta lag toen tegen mijn buikwand) nu ligt deze tegen mijn rug en ik voelde dit kindje met 14 weken al.... zelfs de gyn zei dat dit uitzonderlijk vroeg was!
Mijn placenta ligt ook aan de voorkant, maar ik voelde ons meisje toch met 16 weken al. Al wist ik pas rond de 20 weken dat het echt de baby was, toen werd het duidelijker. Nog even geduld
Met 15,5 week voelde ik haar voor het eerst. Een vlinder/luchtbelletjes gevoel. Rond de 18 weken voelde ik echt stampjes/schopjes. Rond de 25 weken was het van buitenaf ook zichbaar/voelbaar.
Met 16 wkn voelde ik Teun, dat waren idd die belletjes/vlindertjes... met 19 wkn hebben vriendlief en ik hem samen voor het eerst aan de buitenkant gevoeld!! Nu nog niets gevoeld, maar nu ligt de placenta aan de voorkant, dus ben benieuwd...
ik heb ook een uitslover in de buik en heb soms het idee hem/haar al te voelen. Maar zeker weten doe ik het niet, is nog wel erg vroeg voor de eerste. Maar het kan zeker al!
Ik voelde de kleine met precies 18 weken, en het waren ook meteen echt shopjes.. De kriebeltjes en etc waar mensen het welleens over hebben heb ik nooit gevoeld. ( mijn placenta zit wel aan de achterkant) Dan voel je de baby vaak vroeger dan als die aan de voorkant zit, maar ik voelde de kleine niet heel vroeg ofzo.
de eerste voelde ik met 14 weken,de 2de met 13 weken en nu de derde met 16 weken....is dus heel verschillend!!!
De eerste met 17weken en 6 dagen. Ook echt gelijk de schopjes en het vlindergevoel gemist. Ik voelde het zelfs ook al aan de buitenkant. Mijn vriend heeft tot 22weken moeten wachten, want de kleine werd geijk rustig als zijn hand op mijn buik lag. Ik ben benieuwd wanneer we het deze keer gaan voelen.
1e keer placenta achterkant pas met 19-20 weken en de tweede placenta voorkant met bijna 16 weken dat weet ik nog extra goed want ik kreeg met 16 weken een vruchtwaterpunctie en vond het juist op dat moment niet zo fijn dat ik haar voelde (puur qua emotie kon ik er toen niet zo goed mee omgaan)
de eerste met 18 weken geloof ik, de 2e wat later hij lag achter, de kleine meid voelde ik al heel vroeg met een week of 12 a 13 die lag weer voor.