Tjeeeee 4cm!!!!! Lijkt wel op kraakbeen ofzo.... Is het glad of zitten er kleine gaatjes of structuur in?
Nou, ik ben benieuwd of de Ha het wel zal weten. Denk dat de KNO arts er meer verstand van zal hebben... Kan je die niet bellen?
Oh dear...wat een groot stuk! Een vriendin van mij heeft dat ook een keer gehad toen ze een jaar of 18 was (toen kende ik haar al) Ze was toen (hypochondertje als ze is) bang dat ze een stuk hersenen had uitgesnoten Ze is er nooit mee naar de dokter geweest, dus ze is er nooit achter gekomen wat het was. Ik ben dus wel benieuwd wat dat van jou is
nou ben erg benieuwd wat je huisarts zegt, jemig zou me doodschrikken!! Ik ben ook meerdere malen geopereerd aan mijn neus maar gelukkig dit nooit gezien. Het ziet eruit als een stuk kraakbeen maar dat lijkt mij dus echt niet horen!!
Ik denk dat een stuk van je neus-slijmvlies is, wat volgens mij geen kwaad kan om dat eruit te snuiten maar weet het niet zeker. Veel succes ben benieuwd wat de dokter zegt!
Succes bij de huisarts... Ik denk dat hij gaat zeggen dat het een poliep was, die kom je vaak tegen in neusholtes namelijk... Ziet er alleen niet zo smakelijk uit als je ze eruit snuit!
jeetje dat is bizar groot en dat het zo uit je neus komt ieeuww ben wel benieuwd wat het nu was succes bij de ha