het lijkt inderdaad een stuk kraakbeen maar dat zou nooit zo groot mogen zijn (als het over is van de operatie dan he). Wat zei de ha?
Ik heb niet alles gelezen misschien is het al genoemd maar misschien een poliep? Mijn broer heeft ooit poliepen in zijn neus gehad toen hij puber was. Dat zijn ook behoorlijke dingen.
Jeetje meid heftig. Ik heb niet alles gelezen maar wat zei de ha? Ik heb zelf ook vaak problemen met mijn neus. Zelfs een opening in mijn neustussenschot. Dat kan alleen operatief hersteld worden maar dat zie ik even niet zitten.
Jeemig! Wat gigantisch zeg! Ik dacht ook meteen aan een stuk kraakbeen, maar hopelijk kan je huisarts je er verder mee helpen. Feit dat je nog zoveel pijn hebt lijkt mij ook niet helemaal goed... Je hebt in ieder geval ieders nieuwsgierigheid gewekt , 40 actieve gebruikers! Succes! Ik kom straks nog even kijken hier, want ja, ook ik ben nieuwsgierig
Jakkes, ben er nog misselijk van. En wat zei de ha? Ben wel heel erg benieuwd wat die er op te zeggen had.
Jeetje meid, het ziet idd niet zo fris uit Het lijkt op een stukje van kraakbeen. En het is zooo groot Hopelijk weet de HA wat het is.
Excuse me a minute while I puke... Sorry, maar waarom heb ik toch gekeken? En zo te zien zijn er nog veel meer ramptoeristen aanwezig... (zie onder) Ik hoop voor je dat het de bedoeling is dat dit ding nu UIT je neus is... (ps niet zo onaardig bedoeld als het over komt..)
Ieuw... Als dat uit mijn neus zou komen zou ik echt meteen in paniek richting huisarts(enpost) gaan... Zeker als je daarna zoveel pijn hebt! Hoop dat het een reststukje van de operatie is...
Ookwelnieuwgierig zeg! Moet ook gelijk denkenaan topic van troelala. Stelletje ramptoeristen zijn we!