Sorry, ff heel ranzig... Stuk uit mijn neus...

Discussie in 'De lounge' gestart door onzewonders, 27 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Haha!!Ja,inderdaad!!

Het was dus slijmvlies uit mijn bijholte volgens de HA.

2. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Toevallig vanavond bij mijn dochter: ze is verkouden en snuift behoorlijk. Dus ik denk mooi lang douchen en daarna even flink snuiten, dan helpt altijd. Dus ze snuit haar neus en begint ineens te gillen dat het zeer deed. Zag ik precies aan het begin van haar neusgat een enorm stuk zitten...:$
    Dus ik zeg: doorsnuiten! Dat deed ze en daar kwam me toch een stuk naar buiten, WAUW!!!! Het was echt snot, zo'n klont opgedroogde snot. Maar groot, mega!! Dat is bij mijn echt nog nooit naar buiten gekomen....:)

Tot zover mijn smakelijk bijdrage, sorry!

3. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jee, zag er wel stoer uit dan :D. Kon het geen kwaad?

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Oké....ik krijg nu lichtelijk een paniekaanval. Ik zit nu aan de AB omdat ik voor de zoveelste keer een bijholte ontsteking heb, ook een oorontsteking er op dit moment bij. Loop al dagen met zout water te snuiven en te neussprayen. Ik herken namelijk wat je zegt. Als ik `nee` schut dan lijkt of mijn kiezen bengelen en op 1 plek op mijn rechter jukbeen voel ik enorme druk. Alsof en een knikker in een rietje zit......maar nu ik dit zie wordt ik echt een beetje bang brrrr...

5. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Hij zegt van niet.Voor de zekerheid heb ik de flubber bewaard.Je weet maar nooit!

Mocht ik over een paar dagen geen pijn meer hebben dan gaat het stuk er aan!Ik wil em ontleden!!

6. Milujem

Milujem Niet meer actief

Gatver, smeersok, haha!!

7. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    That's me!!:D ;)

8. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je stuk neus slijm vlies! :p

9. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Thanks girl!!

10. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Neeee,nog niet geplaatst. Zien! :D

11. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Het heeft nog net geen armpjes en beentjes :p

12. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Yuk. Ik hoop dat de pijn snel weg is!

13. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Jee hee... Slijmvlies van de bijholte naar buiten snuiten?? Kan dat ook dan? Brrr...
    Ik zou ook niet kunnen wachten om het te mogen ontleden! Maar ik hoop voor je dat je minder pijn gaat krijgen, en anders vlug weer terug! Slaap lekker, ben benieuwd wat je droomt ;)

14. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.295
    113
    Nederland
    Sodeju! Dat is me even een ding!:D

15. Elijfay

Elijfay Actief lid

13 jun 2012
    443
    0
    0
    Overijssel
    Ewwww dit is echt HORROR zeg!
    Heb nog nooit zoiets gehoord/gezien/gelezen, dat iemand zo'n mega ding uitsnoot...
    Gelukkig niks ernstigs!!
    Ach, heb je dat ook weer meegemaakt :D

16. eef80

eef80 Niet meer actief

Hoi!
    Ik heb het jaren terug ook eens gehad. Een heel vies groot ding van zéker wel 6 cm met adertjes er in. Zelfs nog wel een stuk groter en smeriger :) dan jouw neusstukje :D (sorry dames!) Ik had vaaklast van voorhoofd en bijholten ontstekingen en na een tijd kwam dit monster uit mijn neus zetten! Schrok mij helemaal rot!
    Bij navraag bleek het volgens de arts een poliep te zijn die los is geschoten. Een groot geluk! Want ik ken meerdere mensen die bij de KNO arts dat ding hebben moeten laten verwijderen. Volgens zeggen ABSOLUUT geen pretje. Dus wees blij! Super! Hij is er uit!

Nog even een smerig detail...
    Ik schrok zo verschrikkelijk toen ik datding in mijn hand had dat ik hem snel bekeken heb en toen vol walging mijn hand onder de kraan heb gestopt. Zo *flops* :p door het putje. Rilling rilling maar hij was weg! Dacht ik.... Ik kreeg hulp in de huishouding en die maakte heel lief de badkamer schoon. Zo trok ze ook het putje uit de wasbak en wat hing daar :):):):)

Hahahaha, genoeg ranzigheid voor vandaag!

17. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Toen ik je verhaal las dacht ik gelijk aan mijn eigen bloedneuzen bij mijn zwangerschap vorig jaar.
    Ik bleek een neuspoliep te hebben...die springt steeds kapot als er druk op komt (snuiten ed)..een poliep voed zich op bloed... dus vandaar dat in mijn zwangerschap ineens een poliep ontstond en razendsnel groeide.
    Deze was zo groot dat deze een week of 11 na de bevaling operatief is verwijderd.
    Ik kreeg hem er ook echt niet uit, hoe veel ik ook heb zitten plukken....
    Hou het dus nog maar ff goed in de gaten...

18. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik zit me toch een partij misselijk te wezen nou... Damn!!!

19. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Na de laatste operatie aan mijn neus kwamen er ook zulke stukken los, ze hebben toen de neusslijmvliezen verbrand totaal geen pretje! Je kan beter het tussen schotje en al laten verbouwen veel minder napijn van. Maar als je eenmaal met de neus bezig bent blijf je bezig... Afgelopen maart zou ik voor de 6e keer geopereerd worden maar kon toen niet meer ivm zwangerschap...
    En nu weet ik niet meer of ik het wil.
    Maar er kunnen hele rare stukken uit je neus komen!

20. Priscilla4

Priscilla4 Fanatiek lid

30 aug 2011
    3.707
    0
    0
    6okt echo je ♥-tje klopt zijn zo trots op je
    oh my dat lijkt wel een stuk gaastampon wat ze op de wond doen

Deel Deze Pagina