Wij twijfelen tussen de volgende namen: * Tygo * Milan * Luuk * Finn Welke naam vinden jullie het leukste?
Met stipt op 1 Luuk !! Het is wel een heel populaire naam, maar als je dat niet erg vindt, zou ik er gewoon voor gaan!
Absoluut Luuk. Tygo vind ik een beetje goedkoop, Milan zó uitgekauwd en Finn gewoon echt niet mijn smaak.
Finn, al vind ik die wel erg populair (beetje te), maar de andere namen zijn helemaal niet mijn smaak.
Ik heb op Tygo gestemd. De overige namen vind ik te populair op dit moment en daarnaast zijn Finn en Luuk niet mijn smaak. Tygo is apart, je hoort de naam niet meer zo vaak.
Luuk!! Zeker weten de leukste uit het lijstje Maarrrr... de rest is ook leuk! Tygo en Finn wat stoerder en Milan dan weer wat liever, maar alle drie zeker ook echt leuke namen.. Succes, wat mij betreft kunnen jullie niet mis gaan
Tygo. De rest van de namen vind ik te populair. Finn vind ik niet mooi maar ik snap dan ook nooit zo'n dubbele medeklinker op het eind van een naam.
Luuk! Ik heb er ook 1 de naam wordt steeds maar weer leuker! En hij is populair, maar komt in onze omgeving maar weinig voor.