PMS en dan zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Pinda83, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Graag begin ik hier een nieuw onderwerp, nl. PMS.

Ik vernam via deze site dat ik wel eens PMS zou kunnen hebben. Mijn klachten beginnen meteen na de eisprong en duren tot de NOD:
    * Moe
    * (zeer) Pijnlijke, gespannen borsten
    * Buikpijn
    * Misselijk
    * Lusteloos
    * Geen zin in sporten
    * Snoepgekte!

Nu ben ik erg benieuwd naar ervaringen van meiden die ook soortgelijke klachten hadden, maar die deze als sneeuw voor de zon ;) zagen verdwijnen toen ze zwanger werden.
    Door mijn klachten kan ik namelijk moeilijk het onderscheid maken tussen klachten rondom evt. PMS en een innesteling/ zwangerschap!

Ik hoor het heel graag van jullie!!

Groetjes, Pinda 83

Ps. mijn ei was gisteren, ook geklust...:)
    Er is dus een kans....

2. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Heel herkenbaar...
    Ik lees even mee, want ik heb ook PMS en vind het elke maand na de eisprong zo lastig om alle klachten te onderscheiden.
    Ergens heb ik het idee dat wanneer ik zwanger zou zijn ik dan hele andere klachten zou hebben. Of het totaal niet door zou hebben omdat ik de klachten elke maand heb na de eisprong.

Ben dus ook wel benieuwd hoe andere meiden die ervaarden!

Groetjes

3. Pinda83

Pinda83 Actief lid

10 nov 2010
    407
    0
    0
    Juf van groep 4!!
    Woonomgeving: Oosten van Nederland
    Hoi Norah12,

Ik herken jouw verhaal ook precies. Wij zijn nu zo'n 7 maanden bezig, maar de eerst drie maanden werd ik niet ongi. Daarna kwam die PMS heel langzaam om het hoekje kijken, en nu is het echt heftig. Echt buikpijn, misselijk en draaierig. Ik hoop zo ontzettend dat ik nu snel zwanger raak, want elke maand dit volhouden gaat zwaar worden, vrees ik. Dit was ook de reden waarom ik 11 jaar geleden (ik was toen 16 en had er al last van!!!) aan de pil ging. baal, baal baal...... :(

Zijn er nog andere meiden die deze klachten hebben en toen zwanger raakten? Hoe ervaarden jullie de PMS- klachten toen? Hoe onderscheidde je de zwangerschapssymptomen van PMS- klachten?

Ik w8 ongeduldig ;) op reacties!

Groetjes, Pinda 83

4. kiddie

kiddie Niet meer actief

Nu je het zegt.. Ik had daar ook veel van weg.. Was na ruim twee jaar zwanger. ben nu 3 keer ongesteld geweest en heb nu minder last. Ik weet het niet goed wat ik er van denken moet dus..

5. zeeuwsmeisje81

zeeuwsmeisje81 Actief lid

13 dec 2010
    261
    0
    0
    Klinkt bekend hoor !

Mijn borsten zijn ook altijd wat gespannen een week voor mijn ongi ( maar nu doen ze wel veel pijn)
    Vrijdag is mijnNOD...

Verder voel ik me altijd opgeblazen( dik) rond die tijd en sporten is wel het llatste waar ik dan zin in heb!
    Mijn zusje is zwanger (nog maar net 7 weken) en had ook het gevoel dat ze gewoon ongi zou worden....

Suc6 !!

Deel Deze Pagina