Naar aanleiding van een andere toppic over scharen in peuter en kleuter open ik deze toppic. Welke fratsen haalde jij uit Ik zal maar gelijk op biechten. Met een kinder schaar in een steegje mijn haren geknipt moest dus naar de kapper. Had gelijk een kort koppie van een paar mm En die kinder mesjes die je op school had van servies mijn tanden los maken (waren al los maar schoot nooit op. Bolletjes maken van de lijm en gooien Maar ben wel lief
Als we met z'n alle pauze hadden ofzo dan sneakte ik naar de klas en pikte stickers van de leraar. Dus als ik een onvoldoende kreeg dan plakte ik een sticker erop en ging er met tranen in mijn ogen naar de leraar, want als je een sticker kreeg betekende dat dat je een 10 had. En dan had hij het zo met me te doen dat ik dan alsnog een voldoende kreeg, hahahaha! Die man was zooo een softy en ohhh wat heb ik daar misbruik van gemaakt Verder was ik best wel braaf hoor
Je heb die rare lijmstiften die het nooit goed doen snede wij met de schaar plakjes vanaf en als de leraar op het bord aan het schrijve was gooide we die naar het bord die bleve wel goed plakke hihihi er is er natuurlijk wel eens een op het achter hoofd van een leraar beland maar meestal schote ze net langs de oren op maar ze wisten nooit wie het had gedaan
Watergevecht houden in de klas terwijl de leraar er even niet was. We hadden altijd zo'n wasbak met een kraan in ons lokaal. En ja als je de kraan aan zet en vervolgens je hand erop houdt dan spuit het water natuurlijk alle kanten op. Het hele lokaal was zeiknat, en de leraar was not amused toen hij terug kwam. Ook heb ik is een krijtje in een lerares haar haar gegooid. Ze had erg krullend haar, type vogelnest. En ik was benieuwd of ze het zou voelen, en of het krijtje erin zou blijven zitten. Ze voelde het, en ze wist meteen dat ik het gedaan had! (Schaam me daar nu wel een beetje voor) Proefwerken stelen op de middelbare school. Ook heel erg. Maar op die manier haalde je sowieso een goed cijfer.. Ik was best wel erg geloof ik..
Ik en mijn zus hebben de leraren best vaak voor de gek gehouden.. Leuke kant van tweeling zijn! Tot er 1 zo bijdehand was ons uit elkaar te houden, toen was het over met de pret. Maar vaak waren er nog leraren die het niet zagen xD Vaak lijm ballen gemaakt, en briefjes zitten schrijven. Ooit een keer zeepsop in een appelflap gedaan en aan een leraar gegeven... Maar beste truc was toch vooraan gaan zitten bij het bureau van de leraar.. Ik had mezelf geleerd op z'n kop te lezen en kon zo dus antwoorden enz gewoon afkijken..
Uhum, ik laat mezelf er niet over uit. Vooral op de middelbare school was ik nogal 'ondeugend'. Niet brutaal hoor, maar gewoon van de rotgeintjes en kennelijk was ik het meisje wat de hele klas met zich mee kreeg. Uiteindelijk ben ik van school gestuurd en heeft de rest van de klas netjes hun diploma op zak. Dus wie had ik er uiteindelijk mee? Maar goed, heb best lol gehad hoor!
wat heb ik niet gedaan haha, ik zat 2-3 keer per dag minimaal bij de directie, ik heb wat telefoonboeken overgeschreven, ik verkocht strafwerk hihi voor 2.50 per opdracht (ik kon heel snel schrijven dus was easy verdiend) op den duur hadden ze het door en moest ik elke 4e letters bv rood maken hihi (daar vroeg ik extra voor ) ik heb wat gevochten, gespijbeld, ik moest even uitbreken ik verveelde me dood op school, als je zelfs je leraar op iets moet gaan verbeteren en dat ie nog toegeeft ook heb je echt het te makkelijk op school Het was altijd wel heel gezellig met mijn directeur, samen een peukie roken, hij wist niet wat ie met me aan moest haha we hebben er samen nog flink om gelachen toen ik hem volwassen tegenkwam als eigenaar van diverse eigen zaken, ja dat was echt iets voor mij vond ie, ik kan duidelijk niet tegen autoriteiten Ik was trouwens niet gemeen (echt pesten ofzo), maar meer grappig, geintjes, klieren, bv onze non daar deden we penguins voor verzamelen, zingend / rappend door de klas , ik kon me altijd wel ergeren aan kinderen die het niet snapten (omdat ik het zo makkelijk vond) heb altijd namelijk zonder te leren of op te letten in de klassen 9 en 10 en gehaald. We deden wedstrijdjes die het meest in het jaar uit de klas kon worden gestuurd, won that, heb later wel in avondklassen, versneld in een paar maanden alles gehaald want ben op mijn 15e gestopt, totally bored gewoon lekker gaan werken, dat beviel ook niet want ik kan niet tegen een keurslijf en volgens iemand anders zijn visie werken, ik doe het wel zelf dat werkt prima voor me, ik zou ook nooit meer voor een baas kunnen werken (denk ik, misschien alleen puur voor geld maar daar heb ik ook zo'n hekel aan maar goed soms heb je geen keuze dan moet ik gewoon slikken) Ben trouwens wel 1 keer door een leraar geslagen omdat ik altijd gewoon opstond en naar de wc gaan en we hadden hem geloof ik een beetje overspannen gemaakt, ik heb hem toch terug gemept en hij heeft mij excuses moeten maken (met blauw oog) Ik kon trouwens wel vaak vechten maar ben nooit zelf begonnen, ik liet hun altijd starten zodat hun van school werden gestuurd en altijd alleen met mijn handen, wapens zijn voor watjes... Ben nu wel weer lief hoor haha, heb gewoon flink gepuberd, kort maar krachtig, ik denk als ik op een school had gezeten waar ik werkelijk iets te doen had gehad dat het dan beter was gegaan.
Had gewoon heel erg moeite met autoriteit, nog steeds wel eigenlijk. Dus de autoritaire leraren waren meestal de sjaak. Als ze iets normaal konden vragen, deed ik alles wat ze vroegen hoor. Maar op het moment dat er iets geëist werd....
ja hier ook als ze normaal deden deed ik normaal terug Ooit heb ik een leraar gehad en wij botsten meteen omdat ie van me had gehoord, de directie zei toen, doe eens wat water bij de wijn en begin aardig met haar en tadaa, we hebben geen problemen gehad, hielp hem zelfs om de andere "vervelende" onder controle te houden in zijn klas...
In groep 2 mn wimpers afgeknipt en een jongentje de schuld gegeven. En ik maar niet snappen waarom mijn moeder zo ontzettend boos op mij was. (achteraf levensgevaarlijk zo vlak bij de ogen) Die zelfde avond nog mn excuus moeten aanbieden aan dat jongentje met een zakje knikkers.
Ja die leraren ken ik... Die denken van: oooo dat varkentje was ik wel eventjes. Mooi mis! 2 van de 4 nieuwe leraren zijn vertrokken, deels onder mijn aanvoering. 1 van hun die gebleven is woont hier trouwens in de buurt! Ze was toen der tijd 21 toen ze begon als leraar, uiteindelijk zegt ze zelf dat de kloof waarschijnlijk te klein was qua leeftijd. 1 surinaamse vrouw was mijn favoriet, gewoon lekker down to earth en direct. Daar hield ik wel van. Nu blonk ik ook uit in Engels, dus ze had gewoon niks te klagen haha. En kon altijd met der lachen.
Hoe ik er ook uitzag op de middelbare school, heb paarse haren gehad, roze, groene, rode, onze laarzen gaven we elke week een ander kleurtje bij handenarbeid e.d., van die korte strakke topjes met geruite oversized bloezen erover en extreem strakke spijkerbroeken, die express in de droger moesten want het moest en zou strakker, liggend en zonder adem werd ie aangetrokken, scheuren erin gemaakt. Ohh i made such a foul of myself haha maar hoort wel bij mij, het heeft me wel heel erg gevormd, mijn eigen ik gemaakt, vroeger durfde ik niets en toen ineens kwam ik los, hoort er gewoon bij. gekke is dat ik thuis nooit heb gepuberd want bij mijn ouders kon ik al mezelf zijn alleen op school (buitenwereld) moest ik mezelf echt vinden. Heb ook niet echt obverstandige dingen gedaan, zo lagen vriendinnen met iedereen in de bosjes e.d. ik heb ze regelmatig mee moeten nemen naar de dokter voor testen, abortus e.d. en dan zagen die ouders van hun mij en zeiden ze dat het door mij kwam maar het grappige is dat hun al die domme dingen deden en ik niet ik ben opgevoed om van mezelf en mijn lijf te houden dus zou zulke domme dingen nooit doen, kijk een opleiding kan je altijd nog volgen, aids of een baby valt niet echt terug te draaien...
Ik kan me herinneren trouwens dat ik vaak zat te tekenen in de klas. De Franse lerares zag dat en gooide mijn schrift op de grond. Waarop ik opstond en het klassenboek op de grond gooide en zei: "Dan mag ik ook met UW spullen gooien". Mocht de les niet meer in....
Teveel om op te noemen, ik was echt heel erg met mijn vriendinnen. Wel ontzettend gelachen. Gewoon allerlei geintjes uithalen in het algemeen om te kijken hoe mensen gingen reageren. Zal me niets verbazen als mijn kinderen later ook wat van die fratsen uit zullen halen, geloof dat het erfelijk is .
hihi ja precies logica Ik kom uit Spijkenisse en woon nu in brabant dus ja accent zat er nog in zei ze tegen me dat ik normaal moest praten, ik zeg hallo IK PRAAT ABN dat boerengelul van u leer zelf lekker Nederlands en kom dan terug om mij commentaar te geven.
Schiet me nog 1 ding te binnen.. We hadden een leraar Duits, vergeet zijn naam nooit meer; meneer Sterkman. Klein iel mannetje maar erg autoritair. Hebben hem wel overspannen gekregen maar hij werd gewoon onze mentor. De mobiele telefoon was in opkomst en mocht absoluut niet in de klas. Als hij afging werd je er gewoon uitgestuurd. Toen ging zijn telefoon af in de les.. Wij hem uitlachen en roepen dat hij eruit moest. Bleek z'n zus overleden... Dat was wel even een pijnlijk moment en ook meteen een nieuwe start voor de hele klas met die man.
Wij hadden ook een toffe leerraar haha. Die gooide je op de grond en die ging op je buik staan een voed en dan gek doen. 10 jaar na datum ben ik lang geweest god wat zijn ze grijs. Een leerraar is een engerd die had ik dus op het laatst. We mochten toen ook op internet laatste weken van mijn tijd daar ik en een vriendin sex site's gekeken later toen ik van school ging en kwam buurten heeft die vriendin op de valie gekregen oeps. En samen met een vriendin afspraakjes maken met die 0900 nummers en niet op dagn haha lol