Sorry ik word er gek van...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mexico, 18 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pascha

pascha Actief lid

11 aug 2006
    265
    0
    0
    Hoi misschien eens door een ostheopaat of manueeltherapeut na laten kijken misschien zit er iets dwars..

2. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

MEID GEWOON JE GEVOEL VOLGEN..
    MIJN DOCHTERTJE HEEFT RUIM 10 WEKEN IN HET ZIEKENHUIS GELEGEN EN ZE HUILDE THUIS OOK VEEL.
    Ik had haar veel in mijn armen en liep door de huiskamer op en neer.
    nu is ze ruim 4 maanden en gaat het prima met haar...ze is helemaal niet meer verwendt hierdoor geworden.
    die kleintjes moeten gewoon ook hun weg weten te vinden daar buiten in de wereld!

en tegen dat poepen ik deed soms wat druppeltjes zonnebloem olie in haar flesje en dat hielp haar goed.
    veel sterkte met je kleintje!

3. Tinker

Tinker Actief lid

30 okt 2006
    305
    0
    0
    Zwolle
    Hai ik ken het ook. Dilanao sliep heel slecht en was erg onrustig. Huilde ook best veel. Ik had van alles geprobeerd maar bij ons op het CB hebben ze me door gestuurt naar een chiropractor. Ik had een hele snelle bevalling en daar is een spier niet goed gaan zitten. Het heeft bij mij een tijdje geduurt voor dat ik er naar toe ben gegaan maar ik ben nu een keer geweest en het helpt echt. Hij is nu zo anders al na één behandeling en hij moet nog drie keer.
    Je kunt altijd kijken of het je wat lijkt en anders moet je even op internet kijken wat het in houd.

Maar als ie heel erg gespannen is en je hebt het gevoel dat ie ergens last heeft zal ik er toch over na denken.

groetjes milou

4. Caatjeh

Caatjeh Actief lid

25 nov 2006
    267
    0
    0
    Hoi,

Een vriendin van mij heeft ook een 'huilbaby' gehad. Zat er op een gegeven moment ook doorheen. Haar heeft het boek van Aletha Solter: baby's wat ze willen (waarin huilen behandeld wordt) erg geholpen. Zij heeft ook een boekje geschreven " de taal van huilen'. De essentie is dat huilen niet perse slecht is, en niet altijd tegen gehouden moet worden. Baby's zouden hun spanningtjes en frustraties er door kwijt kunnen raken. Dus ipv het gevoel te hebben, het huilen moet ophouden en moet weg, kun je er een beetje meer vrede mee hebben als je weet dat het niet perse slecht is, en dus weg moet. Ik heb zelf nog geen kinderen, dus ik spreek nog niet uit ervaring. Maar op bol.com kun je het boekje vinden en een aantal recensies van ouders. Misschien helpt het je.

Succes,

Caroline

5. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Hi,

Ook hier herkenning al om.....Dewi heeft ook veel gehuild en wilde niet graag slapen in haar bedje,box of reiswieg overdag. Alleen als ik (of iemand anders) haar vast hield, vond ze het heerlijk en sliep ze gerust een uur of 2. Nu heeft ze nog wel haar voorkeur maar ze is al een stuk rustiger en slaapt overdag beter. Ze heeft minder krampen dus dat zal de reden zijn. Dewi poept soms wel 10 dagen niet , maar dat schijnt te kunnen met BV.

Succes en echt het wordt beter!

Liefs CIndy

Deel Deze Pagina