Hey meiden De zijn eindelijk gekomen vandaag ! Voor sommige mensen is het niet leuk maar ik ben zo blij! Eindelijk na 72 dagen . Nu hopen op meer geluk in deze nieuwe ronde ! We gaan er weer helemaal tegen aan deze ronde gr syb
he meis, kan me voorstellen dat je blij bent. Ik had het ook na 56 dagen en dat vond ik al lang Succes de volgende ronde Liefs Marieke
ik zou ook wel willen dat het nu kwam (dag 62). ...als ik dan toch niet zwanger ben ,laat het dan maar komen!
Tja, gefeliciteerd klinkt zo stom maar je snapt wel wat ik bedoel Je weet nu in ieder geval waar je aan toe bent en kunt weer verdergaan. Heel veel succes dus!
Ik kan me het voorstellen meis eindelijk kun je verder! Heel veel succes ik hoop dat de volgende ronde de duivels ook wegblijven maar dan voor 9 maanden!
Bedankt voor jullie reacties meiden ! 9 mei gaan we naar de gyn hoop alleen wel dat hij/zij acties onderneemt omdat ik dus nu blijkelijk wel een eisprong heb en de komen gr syb
hey! wat fijn voor je! ik hoop echt dat het bij mij geen 72 dagen gaat duren voor de komen! succes! groetjes rebbel
Sybje, Ik heb ook nog geen eisprong gehad maar werd ook altijd na een zeer lange tijd "ongi". Het is niet altijd zo dat je dan een eisprong heb gehad. Gewoon je verhaal vertellen bij de gyn. Veel succes (ik weet hoe irri het is om zulke lange cyclussen te hebben).
@ cira Ik heb getempt en zo''n 5 tot 7 dagen geleden had ik tempverhoging en nu ben ik ongi . Ik dacht dat als je temp verhoging had dat je dan een eisprong hebt . Temp jij ook of niet ? Ik ben er nog helemaal niet zo bekend mee met het tempen . gr syb
Fijn meid...72 dagen is ook wel heel lang. Kan me voorstellen dat je dan hoopt dat ze gauw komen! Nieuwe cyclus nieuwe kansen!