Die zijn er wel hoor. Heb laatst nog wat gelezen over mensen die zelfs voort de inentingen bij de huisarts gaan halen omdat ze helemaal klaar zijn met het CB. En ik heb ze vandaag ook gezegd dat ik alleen nog kom voor de inentingen. Nou bleek met 9 maanden een oogtest te worden gedaan...nou vooruit doen we die ook mee. Maar voor voedings consulten hoeven ze mij niet meer te verwachten. Kreeg vandaag al te horen "jullie zijn altijd zo snel weer klaar" van de assistente...tjah.. Ik heb denk ik n houding van je lult maar n end raak ik doe toch wel wat MIJ goed lijkt. En heb verder zelf niets te vragen. Dan ben je idd zo klaar!
*zwaait* wij gaan niet. Nadat ik bijna voor mishandelaar uitgemaakt werd omdat ik met mijn zoontje in bad ging (heb hier toen een topic over gepost, zou hem een trauma geven ofzo) heb ik ze gezegd dat ik niets meer met ze te maken wil hebben. Voor de verplichte (in Belgie) enting gaan we naar de huisarts.
Sterker nog ik krijg volgende week verpleegkundige op huisbezoek ivm gewicht van me zoontje. Hij zit net op de grens dat ie geen overgewicht heeft, ik moet volgens het cb overal op letten en minder suiker. Me zoontje weegt 16 kg en is 91 cm, ik vind het allemaal meevallen hoor . Me zoontje eet goed en snoept zelden. Zoals yoghi drink of fristi/chocomel krijgt ie nooit. Hij eet voornamelijk ontbijt,lunch, diner erg goed en is gek op fruit. Ik zie geen reden tot paniek. Nu heb ik een lijst gekregen waarin ik moet invullen wat ie op een dag eet . Hij is pas 2,5 jr .
Ik ben het met je eens maar 91 cm en 16 kilo? Dat is wel heel groot hoor dus misschien is een beetje extra begeleiding geen gek idee? (maar dan moet je daar zelf ook wel heil in zien )
Ach ach ach, wat een ramp toch ook die CB Het is echt niet zo dramatisch als het hier op dit forum lijkt. Je hoort toch alleen maar de slechte verhalen en sommige mensen kunnen echt piepen om de meest onboeiende dingen.