Sorry maar k moet het even kwijt.

Discussie in 'De lounge' gestart door Bianca21, 27 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    gefeliciteerd!
    heel veel sterkte tijdens (en natuurlijk na) je zwangerschap!
     
  2. clarike

    clarike Actief lid

    22 mrt 2006
    455
    0
    0
    je hebt al heel veel reacties gehad en ik hoop dat je er wat aan hebt. als je je nog eens door deskundigen gratis van advies willen laten bedienen kun je op de website van de vereniging te bescherming van het ongeboren kind kijken (www.vbok.nl). Misschien een idee?
    Veel sterkte
    clarike
     
  3. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    gefeliciteerd meis

    een dappere stap van je dat je voor je kindje kiest
    ik wens je heel veel sterkte en een hele fijne zwangerschap
     
  4. Niet meer actief

    nou meid

    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap
    en klets maar lekker hier met ons mee, kan je ook lekker je ei kwijt als het even niet zo lekker gaat
    Ik vind dat je een hele goede beslissing hebt genomen
     
  5. Natas26

    Natas26 Bekend lid

    2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Gefeliciteerd!!!

    Ook ik vind dat je een goede beslissing hebt genomen hoor!! Het is natuurlijk geen makkelijke geweest, maar het in ieder geval JOU beslissing. Je bent een toppertje!

    Heel veel sterkte, lucht je hart als je daar behoefte aan hebt, probeer te gaan genieten van je zwangerschap en wees trots op jezelf!
     
  6. Diddl

    Diddl Fanatiek lid

    13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!
    Ik vind ook dat je een goede beslissing hebt genomen. Heel veel sterkte en probeer er van te genieten.
     
  7. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Nou gefeliciteerd!
    Ongetwijfeld een zeer moeilijke beslissing.

    Heel veel sterkte en kracht toegewenst.
     
  8. Niet meer actief

    Sorry hoor maar ik laat het kind echt niet weghalen voor een vent nooit van mijn leven die is gek :x

    Als hij echt van je houd dan accepteert hij het heel simpel zo denk ik er over!!!!
     
  9. joella

    joella Actief lid

    20 okt 2005
    181
    0
    0
    gefeliciteerd meid
    ik weet zeker dat je een goede moeder zal zijn en de rest zal er maar aan moeten wennen en dat gebeurt ook wel hoor let maar op.
    Straks als je je kleine hummeltje in je armen heb zijn je ouders trotse opa en oma die zijn er dan helemaal weg van.
    En je vriend ja blijft toch de vader maar ik denk dat hij ook wel bij draait hoor!
    Laat je ons wel de verloop van je zwangerschap weten op de site?

    groetjes Joƫlla
     
  10. Niet meer actief

    Gefeliciteerd meis met je zwangerschap en probeer er lekker van te genieten ..
     
  11. Micha

    Micha Fanatiek lid

    8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    He gefeliciteerd, het geniet ervan.
     
  12. Chanel

    Chanel Bekend lid

    19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi Bianca,

    Ik heb je verhaal gelezen en vindt het heel erg knap dat je volgens je eigen gevoel toch besloten hebt om je baby te houden. Het was vast niet makkelijk voor je om een keuze te maken, gelukkig heb je ouders die achter je staan. Bij deze wil ik je dan ook van harte feliciteren met je zwangerschap! En dat je er heel erg van mag genieten en dat je een hele mooie gezonde baby krjgt! Ook dat jullie samen heel gelukkig mogen worden!

    Groetjes Shirley.
     
  13. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik vind dat je goed naar je eigen gevoel hebt geluisterd! Uiteindelijk moet je toch jezelf recht aan kunnen kijken. Het kindje zit in jouw buik! Ik hoop dat je vriend gewoon geschrokken is en dat als hij straks gewend is aan het idee om vader te worden, bij zal draaien.
    Heel veel succes en hou ons op de hoogte he!
     
  14. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik ben blij dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd, dus bij deze: GEFELICITEERD met je zwangerschap, ga er lekker van geniete!
     
  15. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Ik ben trots op je, dat je deze keuze hebt kunnen maken... er zijn genoeg meiden die voor hun relatie kiezen( die vaak uitloopt op niets...anders had hij er nu ook voor je geweest)

    Goed van je hoor, dat je het kindje houd... straks kan je hem/haar lekker vasthouden !! :D prachtig toch ...

    ik hoop dat je zwangerschap goed mag verlopen, en hier kan je natuurlijk lekker meebabbelen met de rest... als je je niet goed voelt, zijn hier genoeg meiden die je op zullen vrolijken :D

    gr. sarah
     

Deel Deze Pagina