Slijm na de eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Koosje, 23 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Meiden,

    In de 'jacht' op het nageslacht kwam ik dit tegen op internet: gaat over de Billingsmethode...


    F: De tijdsduur tussen de PIEK van het slijm en het begin van de volgende menstruatie is ongeveer twee weken. Onvruchtbaarheid begint weer vanaf de vierde dag na de PIEK. Wanneer vanaf dit moment enig slijm te zien is, zal dit gewoonlijk kleverig zijn en ondoorzichtig. De eicel is dood. Vlak voor de menstruatie kan het slijm nat worden.

    Betekent dit nu dat als je kleverig, wit slijm hebt vanaf 4 dagen na de eisprong het ei dood is (wat staat dat er rottig) en dus niet bevrucht? Dat heb ik namelijk nu op dag 6.... :cry:

    Of zijn er meiden die kleverig, wit slijm hebben gehad na de eisprong en zwanger waren? 8-[

    Je ziet het: alles in een poging controle te krijgen op iets oncontroleerbaars als zwanger worden...grrr....

    Koosje
     
  2. superangel

    superangel Actief lid

    26 jun 2007
    249
    1
    0
    Daar ben ik ook wel errug benieuwd naar ;)

    Sandra
     
  3. Koosje

    Koosje Fanatiek lid

    15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    NIEMAND? Ik weet dat iemand hier ooit iets over heeft geschreven, kan het niet meer terugvinden....wie o wie dus?

    Koosje
     
  4. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    He Koosje,

    Ik hoop dat je hier wat aan hebt, heb ik gelezen op een ander forum. Volgens mij is dat niet waar hoorvan dat slijm.

    Hallo Fleur,

    Bij mij nam net voor de NOD de hoeveelheid slijm weer toe. Eigenlijk elke dag wel een beetje wit in mijn broekje. Heb al besloten om de hele set met broekjes te vervangen als ik eenmaal bevallen ben.

    Volgens mij kun je eigenlijk pas symptomen hebben nadat het eitje in je baarmoeder is aangekomen. Na ongeveer 4 dagen is dus het allervroegst. Natuurlijk kun je er al wel eerder een goed gevoel over hebben, wat bij mij ook wel tot gekke sympies leidde. De eerste weken ben ik eigenlijk niet misselijk geweest, wel merkte ik net voor mijn NOD dat mijn maag wel erg snel ging werken. Na het eten zit je heel vol, en een uurtje later begint ie alweer te knorren.

    Bij mij is de maand dat ik zwanger was zeker niet de maand met de meeste sympies geweest. Het uitblijven van de NOD was voor mij wat het duidelijk maakte, want ik was super konstant.

    Oh ja, ik heb 4 dagen voor mijn NOD ook getest. En toen was er dus ook een heel minimaal tweede streepje, die ik op dat moment niet eens herkende. Pas na de positieve test op mijn NOD ben ik wat oude testjes naast elkaar gaan leggen en zag ik het streepje. Moest wel goed kijken.
     

Deel Deze Pagina