Ik heb zojuist (te vroeg natuurlijk) een test gedaan. Ik krijg naast het controle venster een enorm vage streep. Bijna niet als streep te herkennen. Mijn vriend dacht ook een vage streep te kunnen onderscheiden. Zou dit kunnen betekenen dat ik zwanger ben of heeft de test van zichzelf al een soort van streep? De test was van het huismerk DA. Groet elf
pfff.....zit nu een beetje te bibberen achter de pc. Gaf die test maar een duidelijke streep aan. Nu weet ik niet of het een soort streep is die al in het venstertje zit of dat deze echt komt door HCG. Groetjes, Een ongeduldige elf
Er zit nooit een extra streep voor de show, komt alleen maar tevoorschijn als je hcg in je bloed hebt, en dat heb je alleen maar als..........
heee nickname- genootje! wat spannend meid!! klinkt iig al heel goed! test over 2 dagen nog eens, dan krijg je hopelijk een duidelijker beeld! ik duim voor je! liefs elfje
Het klinkt in ieder geval erg positief, probeer over 2 daagjes nog eens te testen en misschien is het streepje wel veel duidelijker. Succes meid.
Ik wil je rot gevoel geven, maar ik had ook bij kruidvat (is hetzelfde als DA) een vage streep, en toch echt niet zwanger. Probeer morgen anders even een ander merk
Zojuist naar de apotheek gescheurd en verschillende testen gehaald. Heb zojuist getest met de Clear Blue en deze geeft een ook weer een heel vaag blauw kruis aan. Nu ben ik vandaag al redelijk vaak naar het toilet geweest, dus zal morgenochtend nog weer even opnieuw testen kijken of het dan iets duidelijker is. Ben gewoon ongeduldje
Hey elfje, Ja vind ik zelf ook ,mijn vriendje ziet het ook, dus ben niet helemaal gek. Maar hij is echt mega vaag...... Nou ja, over een paar daagjes weten we het zeker Ik hou je op de hoogte!
Nou Elf, dit moet toch haast wel goed zitten? Probeer het idd morgenochtend met ochtendurine. Mijn duimen draaien nog ff door voor je hoor!!!
Ik laat het morgen weten. Als ik morgen weer een vage streep heb, maak ik afspraak met HA. Of is dat nog te vroeg?
Je hoeft niet naar de ha hoor, alleen ff melden dat je zwanger bent is voldoende. En voor zover het er nu uitziet denk ik dat je dat kan melden
Je moet er wel rekening mee houden dat de digitale vaak pas laat positief aangeeft. Maar een vaag kruis op de gewone test van CB......Hoe vaag ook, een kruis komt er alleen te staan als je zwanger bent hoor. Dus wat mij betreft alvast een voorzichtige felicitatie
Elf, heb je al getest? We zijn allemaal zo benieuwd. Laat aub spoedig wat van je horen. Spannend !!!!!!!!!!!!!!!!